رئیس شورای شهر رشت : نحوه تدوین بودجه باید موجب تحرک و انگیزه در بین مدیران شهرداری شود / جابجایی ردیف های بودجه نشانه بی توجهی و بی نظمی است
رئیس شورای شهر رشت : نحوه تدوین بودجه باید موجب تحرک و انگیزه در بین مدیران شهرداری شود / جابجایی ردیف های بودجه نشانه بی توجهی و بی نظمی است
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: نحوه تدوین بودجه مناطق و سازمان‌های شهرداری باید به گونه‌ای باشد که به عنوان یک برنامه اجرایی ، موجب تحرک و انگیزه در بین مدیران شهرداری شود.

 محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه کمیسیون تلفیق شورا با اشاره به اینکه بودجه یکی از مهمترین مباحث شهرداری است اظهار کرد: بودجه مناطق و سازمان‌های باید به گونه‌ای تدوین شود که به عنوان یک برنامه اجرایی ، موجب تحرک و انگیزه در مدیران شهرداری شود.

وی به آماری که از میزان درآمد مناطق و سازمان‌های شهرداری وجود دارد اشاره کرد و گفت : افزایش درآمدی که در بودجه سال آینده برای سازمان ها و شهرداری های مناطق در نظر گرفته شده است دور از دسترس نیست.

کارگرنیا با انتقاد از بی انضباطی مالی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری رشت افزود: در بودجه سال جاری بارها شاهد جا‌ به جایی ردیف‌های بودجه بودیم که این موضوع نشانه بی نظمی و بی توجهی است و انتظار داریم در بودجه سال آتی چنین مواردی مشاهده نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برخی از املاک شهرداری رشت به صورت رایگان و یا با نرخی بسیار پایین تر از عرف اجاره داده شده است بیان کرد: این املاک در حال حاضر برای شهرداری آورده ای ندارند و با فروش چنین املاکی می‌توانیم هزینه برخی از پروژه ها را تامین کنیم.