رئیس شورای اسلامی شهر رشت : همکاری شورا و شهرداری رشت در احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان
رئیس شورای اسلامی شهر رشت : همکاری شورا و شهرداری رشت در احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان
رئیس شورای شهر رشت گفت : شورا و شهرداری رشت در احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت همکاری دارند.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت ظهر امروز در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسات شورای رشت اظهار کرد: رسانه ها همواره با مدیریت شهری رشت در راستای تحقق اهداف و توسعه و بالندگی شهر همراهی می کنند.

وی با تبریک سالروز میلاد امام جواد الائمه و میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد افزود:
امیر مؤمنان علی (ع) مولود کعبه که در سیزدهم رجب دیده به جهان گشود و از مردان نخستین فردی بود که به اسلام ایمان آورد و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) درباره این امام همام فرمودند: دوستی علی گناهان را فرو می خورد ،همان گونه که آتش هیزم را.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه فضیلت های امام علی (ع) آن چنان بسیار است که با گذشت قرن ها ، هنوز جهان در اخلاق، سخاوت ، عدالت و محبت الگویی همچون او به چشم ندیده است تصریح کرد: پیشاپیش سالروز میلاد نخستین امام و پیشوای مسلمانان جهان ،امیرمؤمنان علی ابن ابیطالب (ع) که به نام روز پدر و مرد نامگذاری شده است را محضر یکایک عاشقان ولایت و امامت بالاخص پدران و مردان شریف این مرز و بوم تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق ،همواره در رفتار و گفتار و اخلاق این مولای بزرگ الگو قرار داده و برای ساختن جهانی مملو از عدالت و برادری و برابری تلاش کنیم.
کارگرنیا به پیش رو بودن ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت:
یقینا حضور در این مراسم معنوی که اجر اخروی فراوانی به همراه دارد ، موجب شستشوی روح آدمی از غبار گناهان و ناپاکی ها می شود و
برای تمامی عزیزانی که در این ایام پُر خیر و برکت در اعتکاف مشغول راز و نیاز با معبود بی همتا هستند آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ملتمس دعای خیرشان هستیم.
همکاری شورا و شهرداری رشت در احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان

وی با اشاره به حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در جلسه صحن شورای رشت بیان کرد : از زمان حضور سرهنگ حبیبی در جایگاه مدیریت این سازمان اتفاقات خوبی در راستای حفظ آثار بر جا مانده از شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رقم خورده است .

کارگرنیا به ایجاد باغ موزه دفاع مقدس گیلان اشاره کرد و گفت : احداث این باغ موزه از روند خوبی برخوردار است و شورا و شهرداری رشت در این مهم نهایت همکاری را دارد.
تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری رشت

وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت تصریح کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت به مبلغ پنج هزار و چهارصد میلیارد تومان تهیه و تدوین شده که پس از ارائه آن به شورا ، در کمیسیون های تخصصی بررسی می شود.