رئیس شورای اسلامی شهر رشت : شهردار رشت در جلسه‌ای به سؤالات و ابهامات اعضای شورا پاسخ دهد
رئیس شورای اسلامی شهر رشت : شهردار رشت در جلسه‌ای به سؤالات و ابهامات اعضای شورا پاسخ دهد
افرادی برای تبدیل وضعیت معرفی شده‌اند که نمیدانیم در کجا شرکتی بوده‌اند !
گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت – در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت که به علت عدم حضور تعدادی از اعضای شورا به حد نصاب نرسید، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پاسخ به سئوالات برخی اعضای شورا، اظهار داشت: اگر اعضای محترم شورا موافق باشند از شهردار رشت برای حضور در جلسه‌ای علنی یا غیر علنی دعوت به عمل بیاید تا با حضور در جلسه شورا به سؤالات و ابهامات پاسخ داده و رفع ابهام نمایند.
احمد رمضانپور نرگسی اذعان داشت : در خصوص تبدیل وضعیت بنده شخصاً حداقل سه جلسه برای پیگیری این موضوع داشتم و حقیقتاً قانع نشدم و اسناد موجود دارای پارادوکس‌ های بسیاری است. آنچه بنده دریافتم نیز بحث تبدیل وضعیت نیروهای حجمی نیست و بحث تبدیل وضعیت افرادی که شرکتی هستند ، میباشد و مربوط به افراد دارای مدرک کارشناسی به بالا است.
رییس شورا افزود : یک تعداد از افرادی که قراردادی هستند ، میتوانند پیمانی و رسمی شوند، آن‌ هم در شرایطی که خانواده ایثارگر باشند که دارای یک مقدار تعارض بود که پیگیریهایی که بنده انجام دادم، گفته شد که در این مقطع برای افرادی است که از سال ۹۱ چه به‌ صورت شرکتی و چه به‌ صورت قراردادی شروع به کار کردند و وضع موجود مربوط به بعد از سال ۹۱ میباشد‌.
 
رمضانپور اضافه کرد: آنطور که مطلع شده‌ایم نام یازده نفر برای تبدیل وضعیت معرفی شده است که بنده آنطور که در رسانه‌ها دیده‌ام، نمیدانم این افراد در کجا شرکتی بوده‌اند ؟!
وی با اشاره به موضوع گود برداری محدوده اطراف رودخانه زرجوب، گفت: برخلاف گذشته پس از خرید ملک در حاشیه رودخانه‌ها اقدامات لازم برای تخریب و همسطح سازی انجام می‌شود تا دیگر حرف‌ و حدیثی وجود نداشته باشد اما بحث گودبرداری را میبایست پیگیری نمایم تا به اصل ماجرا برسیم.
رمضانپور در ادامه با اشاره به مبحث واگذاری املاک شهرداری رشت، تأکید کرد: بنده در خصوص ملک مورد نظر پیگیریهایی را انجام داده‌ام و از شهردار رشت انتظار میرود که در این خصوص وفق قانون عمل نمایند.
وی در پایان تأکید کرد: در شورای پنجم چالش‌هایی وجود داشته اما اتفاقات خوبی نیز رقم خورده است.