رئیس شورای اسلامي شهر رشت : تبدیل وضعیت معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی
رئیس شورای اسلامي شهر رشت : تبدیل وضعیت معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: امیدوارم با تمهیدات مسئولین ، معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی نیز تبدیل وضعیت شده و از حقوق و مزایای قانونی بهره مند شوند.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در دیدار با جمعی از معلمین مدارس غیر انتفاعی شهر رشت با تبریک هفته معلم اظهار کرد: معلمین بر گردن همه ما حق دارند و باید مقام و منزلت آنان همواره حفظ و مورد تکریم باشد.

وی با بیان اینکه معلمین مدارس غیر انتفاعی همچون دیگر مدارس برای تعلیم و تربیت دانش آموزان این سرزمین تلاش می کنند افزود: امیدوارم با تمهیدات مسئولین ، معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی نیز تبدیل وضعیت شده و از حقوق و مزایای قانونی بهره مند شوند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت در پاسخ به تقاضای تعدادی از معلمین شاغل در مدرسه غیر انتفاعی پیرامون دیدار با استاندار گیلان بیان کرد: استاندار گیلان شخصیتی مردمی است و یقینا از دیدار با معلمین پُر تلاش در مدارس غیر انتفاعی رشت استقبال می کند.

تقاضای دیدار با استاندار گیلان را داریم

رئیس انجمن صنفی نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه حمایتی واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی برای معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی گیلان دلگرم کننده است و دکتر کارگرنیا از ابتدای حضور در این جایگاه همواره نگاه حمایتی نسبت به معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی را داشته اند .

لیلا ابراهیمی با بیان اینکه تمایل داریم دغدغه هایمان را با استاندار گیلان مطرح کنیم افزود: از ریاست شورای اسلامی شهر رشت تقاضا داریم این خواسته ما را به گوش استاندار گیلان برساند.

به مناسبت گرامی داشت هفته معلم از معلمین حاضر در این دیدار تجلیل شد.