دیدار نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت
دیدار نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت
ورزش گیلان

گیرا آنلاین_جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بهمراه جمعی از مدیران استان ، بمناسبت فرارسیدن سال نو با حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کردند..

آیت الله فلاحتی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و با بیان اینکه خدمت رسانی به همنوعان از سیره پیامبران و اهل بیت(ع) است اظهار داشت: همراهی و دلسوزی برای برطرف کردن نیازهای مردم باید سرلوحه کار مسئولین و مدیران قرار گیرد و مدیران باید از نزدیک با حضور در کنار مردم مشکلاتشان را درک و درصدد برطرف کردن آن برآیند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت با تأکید بر تعامل دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی بمنظور خدمت رسانی و رفع موانع ارباب رجوع و مراجعه کنندگان اذعان داشت : اطمینان داشته باشید که همواره سود و منفعت در تعامل دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی با یکدیگر به مردم خواهد رسید و قطعا رضایتمندی مردم عاقبت بخیری را در بر خواهد داشت.

وی همچنین نظارت جدی مسئولین و مدیران بر طرح های اجرایی و پروژه ها را از موارد مهم کار برشمرد و خاطر نشان کرد: نظارت پیگیرانه و مجدانه مسئولین و مدیران باعث تسریع  و نظم در روند کار خواهد شد و این انتظار از مسئولین میرود تا در این امر مهم نهایت تلاش خود را بکار گیرند چرا که با نظارت بموقع وجدی ، بسیاری ازمعضلات و آسیب های اجتماعی و مدنی جامعه برطرف خواهد شد.
جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این دیدار گفت : ورزش گیلان ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای اعتلای حوزه ورزش و جوانان گیلان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و از تمام قوای خود برای پیشبرد اهداف حوزه ورزش و جوانان گیلان استفاده خواهم کرد‌.