دیدار نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با مدیریت مخابرات منطقه گیلان
دیدار نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با مدیریت مخابرات منطقه گیلان
محمدرضا احمدی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با علیرضا پارسائی مدیریت مخابرات منطقه گیلان دیدار و گفتگو نمود.

گیرا آنلاین- در این دیدار علیرضا پارسائی با ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات مخابرات منطقه گیلان در جهت توسعه فیبر نوری در استان ، به تشریح شاخص‌های ارتباطی شهرستان رشت پرداخت و از اهتمام برای بهره گیری از زیرساخت های موجود و ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقاء سطح دسترسی های مردم به سرویس ها و فناوری‌های نوین در سطح استان به ویژه در شهرستان رشت اذعان داشت.
پارسائی ارتباط دوسویه با نمایندگان مجلس در استان را ، کلید اصلی طرح مسائل و رفع مشکلات در آینده برشمرد و اظهار داشت: مخابرات منطقه گیلان آمادگی کامل دارد تا تمامی موارد و درخواست های منعکس شده از سوی مردم را پس از دریافت ، سریعاً بررسی و نتیجه را به اطلاع نمایندگان محترم استان برساند.
در ادامه محمدرضا احمدی نماینده مردم شهرستان رشت ، ضمن تشکر از دیدگاه و شفافیت موضوعات مطرح شده از سوی مدیریت مخابرات منطقه گیلان ، آمادگی کامل خود را برای هماهنگی پیرامون هرگونه همکاری در جهت رفع مشکلات پیش رو برای توسعه و پیشرفت در حوزه ارتباطات استان به‌خصوص شهرستان رشت اعلام نمود.