دیدار نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان
دیدار نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان
نماینده مردم تالش،رضوانشهرو ماسال در مجلس شورای اسلامی در دفتر کار مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با وی دیدار و گفتگو کرد .

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، دراین دیدار دکتر حسن محمدیاری ضمن تبریک بابت انتصاب  مدیرکل و آرزوی موفقیت برای ایشان و پرسنل حفاظت محیط زیست گیلان  گفت: ما آمادگی خود را اعلام می داریم تا با حضور مقامات ارشد استانی و سایر مدیران دستگاههای مرتبط در حل مشکلات محیط زیست استان گام های اساسی برداشته شود. در این دیدار نماینده مردم تالش،رضوانشهرو ماسال در مجلس شورای اسلامی در مورد مسایل مرتبط با محیط زیست و نحوه تعامل دستگاههای اجرایی استان نیز با دکتر رضا زمانی به بحث و تبادل نظر پرداخت . 
دکتر زمانی هم در این نشست  با ابراز امیدواری از اینکه از طریق مجلس شورای اسلامی زمینه همکاری های دو و چندجانبه برای نیل به توسعه پایدار و محیط زیستی فراهم شود  به بیان برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت این اداره کل پرداخته و در مورد اقدامات در دست اجرا ، مطالبی ارائه نمود.
همچنین  مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به برخی از دغدغه های محیط زیست استان از جمله کمبود اعتبارات ، کمبود نیرو باتوجه به مناطق بکر وپتانسیل زیست محیطی استان  پرداخت .