دیدار مدیر کل پست استان گیلان با شهردار رضوانشهر
دیدار مدیر کل پست استان گیلان با شهردار رضوانشهر
.

گیرا آنلاین_  به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، صبح امروز ۱۰ تیرماه ، مدیر کل پست استان گیلان با رضا رسولی شهردار رضوانشهر درخصوص بررسی نحوه ارائه خدمات پستی پیرامون بهنگام سازی اطلاعات املاک ، نصب پلاک های کدپستی هوشمند ، نامگذاری معابر فاقد نام و حمایت از کسب و کارهای خرد در شهر رضوانشهر با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل پست گیلان در این دیدار با اشاره به لزوم بروز رسانی بانک اطلاعات املاک به منظور استفاده در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵ اظهار داشت : با بهنگام سازی پایگاه داده املاک ؛ طبقه بندی صنوف بر اساس نوع فعالیت امکانپذیر خواهد بود که با ایجاد ارتباط سامانه ای با شهرداری ، انطباق نشانی استاندارد جهت صدور عوارض نوسازی و پروانه های ساختمانی تسهیل خواهد شد .

وی ضمن تبیین مزایای استفاده از پایگاه داده GNAF در مدیریت شهری ، خواستار همکاری شهرداری رضوانشهر در جهت انطباق و اشتراک نقشه های پارسل بندی شده به منظور یکپارچه سازی داده های مکانی شد .

مدیر کل پست استان گیلان در ادامه با بیان اینکه راهبرد اصلی پست گیلان توسعه خدمات لجستیکی و حمایت از کسب و کارهای خرد و آنلاین شاپ ها می باشد، افزود : پست گیلان آمادگی دارد تا ضمن همکاری با مرکز مشاوره نوآوری و خلاقیت شهرداری رضوانشهر و فعالین حوزه کسب و کارهای دیجیتال در این شهر نسبت به ایجاد بازار الگویی و یکپارچه به نحوی که کلیه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی در ذیل این بازار الکترونیکی به فعالیت بپردازند اقدام نماید .

وی ارائه خدمات لجستیکی به این بازار را مهمترین وظیفه پست دانست و اضافه کرد : با همکاری شهرداری و احصاء اطلاعات تعداد فروشگاه های فعال در این بازار ، امکان اتخاذ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات پستی به این بازار فراهم خواهد شد .

رضا رسولی شهردار رضوانشهر در این دیدار از پست بعنوان قدیمی ترین سازمان ارائه خدمات در جهان یاد کرد و افزود : شهرداری رضوانشهر آمادگی دارد به منظور تسهیل در انجام امور ممیزی املاک ، نسبت به همکاری با پست گیلان جهت انجام فرآیند بروز رسانی پایگاه داده املاک همکاری نماید .

وی از آغاز به کار مرکز مشاوره خلاقیت شهرداری رضوانشهر برای یکپارچه سازی کسب و کارهای دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد و افزود : پست گیلان بعنوان مهمترین حلقه زنجیره تأمین بعنوان واسط بین تولید کننده و مصرف کننده نقش بسزایی در شکل گیری و فعالیت این پلتفرم محلی خواهد داشت .

در پایان این دیدار مقرر گردید کارگروهی متشکل از کارشناسان دو سازمان نسبت به بررسی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور اجرای برنامه های تدوین شده اقدام نمایند .

* روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان*