دیدار مدیرکل بنیاد مسکن با فرمانده سپاه قدس گیلان
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن با فرمانده سپاه قدس گیلان
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ،

گیرا آنلاین- مهندس حامد دائمی ،‌ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید افتخاری بنیاد مسکن با حضور در سپاه قدس گیلان با سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان و جمعی از معاونین و فرماندهان دیدار و گفتگو پرداخت.

در ابتدای این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، با تشریح فعالیتهای بنیاد مسکن در سطح روستاها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن را از نهادهای انقلابی تاثیرگزار در جامعه نام برد و بر تعامل و همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید نمود. وی فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن بویژه در روستا‌ها و مناطق محروم و تاسیس نهاد‌های انقلابی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) را از الطاف خداوندی دانست و افزود: بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل، احداث مسکن محرومین، بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و تأمین مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و … از جمله فعالیت‌های این نهاد می‌باشد.که اجرای چنین طرح‌هایی با مدیریت صحیح منابع و امکانات نه تنها در محرومیت زدایی نقش اساسی داشته بلکه در کیفیت بخشی به زندگی مردم نیز موثر بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همکاری همه جانبه بنیاد مسکن انقلاب با سپاه قدس گیلان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: جلسات با سپاه و بسیج بسیار دلنشین و مایه دلگرمی است چرا که روحیه جهادی و خدمت در پاسداران و بسیجیان به خوبی موج میزند و بنده به شخصه افتخار می کنم که با بسیج در حال تعامل و فعالیت هستم .

در ادامه فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های ارزشمند در خدمات رسانی به اقشار کم درآمد جامعه می‌باشد، و در راستای خانه دار شدن روستائیان زحمتکش و محرومین، خدمات عمرانی خوبی انجام داده است. سردار عبدالله پور افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با ورود به عرصه خدمت رسانی در روستاها، به ویژه درمناطق دور افتاده و محروم ومناطق زلزله زده به خوبی توانسته در استقرار عدالت اقتصادی و اجتماعی و توسعه اقتصاد روستایی موثر واقع شود. وی یادآور شد: بنیاد مسکن و سپاه با داشتن تعامل ویژه با دستگاه‌های اجرایی استان بویژه در توسعه و عمران و آبادانی روستاها به خوبی توانسته اند در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس با خاص و ویژه دانستن جامعه هدف بنیاد، خدمت در بنیاد مسکن را نعمت الهی دانست و از خداوند برای همکاران آرزوی توفیق و موفقیت کرد.