دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با خانواده های شهدای امدادگر
دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با خانواده های شهدای امدادگر
*به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛*

گیرا آنلاین_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

 روز جاری همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر، سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر گیلان ضمن بازدید از شعبه جمعیت هلال احمر انزلی با خانواده‌های شهدا امدادگر (سردار شهید حاج بهرام گل آور و امدادگر شهید رحیم فکوری) دیدار کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در این بازدید اظهار داشت: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

غلامی با اشاره به رشادت‌های شهدا افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک شهیدان و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: بی‌تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

سیاوش غلامی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران ذخیره های گرانبهایی هستند که هرگز فراموش نمی شوند و همه ما باید تلاش کنیم تا در راه انجام وظایف خود در مسیر شهدا گام برداریم.

 

انتهای پیام/