دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با فرزندان دو شهید گرانقدر جنگ تحمیلی شاغل در شهرداری رشت
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با فرزندان دو شهید گرانقدر جنگ تحمیلی شاغل در شهرداری رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

گیرا آنلاین_ همزمان با هفته دفاع مقدس، اعضای شورای اسلامی شهر رشت با حضور در منزل دو فرزند شهید شاغل در شهرداری رشت با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار با اشاره به اینکه امنیت امروزمان را مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: حضور در جمع خانواده های شهدا موجب دلگرمی است و ما مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه راه شهدا باید همواره در تمام امور الگو قرار بگیرد افزود: شهدا مخلصانه به ندای امام راحل لبیک گفتند و بنده بارها گفته ام که در قبال ایثارگری های شهدا و خانواده های آنان هیچ کاری برایشان انجام نداده ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز در این دیدار با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده کشور اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند ساز و کارهایی است و اعضای شورای شِشم رشت واقعا در این رابطه دغدغه دارند.

نادر حسینی با بیان اینکه رویکرد کمیسیون فرهنگی شورای ششم رشت معر فی هر چه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: گسترش روحیه ایثار و شهادت ، نسل آینده کشور را از هجمه های دشمنان مصون نگه میدارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمام توان خود را برای شکست ایران به کار گرفت اظهار کرد: اتکا به خداوند و غیرت ، ایمان و اعتقاد رزمندگان ایرانی موجب شد تا تمامی نقشه های دشمن نقش برآب شود.

هادی رمضانی با بیان اینکه در عملیات های بزرگی همچون کربلای پنج ، رزمندگان ایران اسلامی جانفشانی های فراوانی انجام دادند افزود: رزمندگان ایران اسلامی با غیرت از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و همیشه مدیون رشادت های آنان هستیم.

سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهرداری رشت جزو دستگاه هایی است که تعدادی از فرزندان شاهد در آن اشتغال دارند اظهار کرد: حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در مجموعه شهرداری رشت مایه مباهات است .

علی بهارمست با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس ، شکوه و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند افزود: امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت های شهدا و صبوری خانواده هایشان هستیم .