دیدار اعضای شوراي اسلامي و شهردار رشت با جانشین فرماندهی انتظامی گیلان
دیدار اعضای شوراي اسلامي و شهردار رشت با جانشین فرماندهی انتظامی گیلان
به مناسبت هفته ناجا، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت با سردار حسین حسن پور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گیلان دیدار و از تلاش های نیروی انتظامی در راستای حفظ و برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کردند.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز به همراه جمعی از اعضای شورا و شهردار رشت در دیدار با جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: فرزندان ایران اسلامی در لباس مقدس نیروی انتظامی همواره برای امنیت و آرامش ملت در سنگر ایثار و شهادت حضور دارند و جان خود را عاشقانه و مخلصانه برای دفاع از ایران اسلامی فدا می کنند .

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه پس از گذشت دو سال از عمر شورای ششم ، موتور فعالیت و خدمت مجموعه مدیریت شهری با شتاب به حرکت درآمده است افزود: شورا و شهرداری رشت با تعامل و همدلی و با عزمی راسخ به دنبال رفع مشکلات توسعه و ارتقا شهر هستند و یقینا در این مسیر نیازمند همراهی نیروهای خدوم ناجا هستیم و امیدواریم بتوانیم با عملکرد مثبت مجموعه شورا و شهرداری ، اعتماد از دست رفته شهروندان را جلب کنیم.

وی به فعالیتش در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در هفته نیروی انتظامی فعالیت این عزیزان مضاعف می شود و برای سبزجامگان نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌های محوله آرزوی موفقیت داریم.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه در جلسات کمیسیون های تخصصی شورای رشت از مدیران به منظور ایجاد تعامل پیرامون موضوعات مختلف دعوت به عمل می آید بیان کرد: به زودی از نمایندگان فراجا به منظور حضور در جلسات کمیسیون های تخصصی شورا دعوت به عمل می آید تا پیرامون رفع موانع اجرای پروژه های طرح میثاق رشت تعامل و همکاری لازم صورت پذیرد.

تعامل کامل ناجا و مجموعه مدیریت شهری رشت

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور ریاست و اعضای شورا و شهردار رشت به منظور تبریک هفته نیروی انتظامی در ساختمان فرماندهی انتظامی اظهار کرد: حضور گرم اعضای شورا و شهردار رشت در هفته ناجا مایه دلگرمی است و از این بابت از آنان تشکر می کنم .

حسین حسن پور با بیان اینکه برخی از اعضای شورای رشت از بدنه نیروی انتظامی هستند افزود: از ابتدای مهر ماه تا کنون چندین مناسبت بزرگ داشتیم که شامل هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی بود که این ایام را تبریک عرض می کنم .

وی با تاکید به اینکه موقعیت حساس شهر رشت به لحاظ عمرانی را درک می کنیم بیان کرد: اعضای شورای ششم رشت و رحیم شوقی در جایگاه شهردار این شهر در شرایطی مسوولیت مدیریت مجموعه شهری را به عهده گرفتند که کارهای فراوانی روی زمین مانده بود و خوشبختانه با عزم و اراده ای که در بین اعضای شورای این دوره و رحیم شوقی شهردار رشت برای خدمت به شهر وجود دارد شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی هستیم .

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه چنین نشست هایی باید با هدف بررسی و رفع مشکلات بهینه سازی شوند افزود: مباحثی که درباره موضوعات اجتماعی و شهری دغدغه اعضای شورا است برای پلیس نیز حائز اهمیت هستند.

حسن پور با بیان اینکه افزایش دوربین های ثبت تخلف در رشت یکی از اقدامات خوبی است که با پیگیری شورا و شهرداری رشت محقق شد تصریح کرد: یقینا پلیس برای انجام چنین اقداماتی که مشکلاتی همچون ترافیک را کنترل و برطرف می کند همراه و در کنار مدیریت شهری و حتی پیشگام است و چنانچه مشکلات ترافیکی رشت برطرف نشود در آینده نزدیک با مشکلات فراوانی در این حوزه مواجه می شویم .

وی با تاکید به اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم شهر رشت هستند بیان کرد : پلیس این آمادگی را دارد که در اجرای پروژه های طرح میثاق تعامل کامل را با مجموعه مدیریت شهری رشت داشته باشد و تنها دوسال از عمر شورا باقی مانده است و باید عقب ماندگی ها جبران شود.

تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی رشت

شهردار رشت نیز در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: بنده و اعضای شورای رشت از صمیم قلب به نیروی مقتدر ناجا علاقمند و قدردان تلاش های این نیروی مخلص و مقتدر هستیم.

رحیم شوقی فرا رسیدن هفته ناجا را به واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت که سالها در این جایگاه مشغول به خدمت بود تبرک گفت افزود: شهرداری رشت در سایه هدایت های اعضای شورای رشت طرح های بزرگی را در دست اجرا دارد و ان شاا با تملک هایی که در دست انجام است طی ماه های آینده شاهد بازگشایی برخی از مسیرها و کاهش و کنترل حجم ترافیک در رشت هستیم.

وی به بازگشایی مسیرهای دیگری از رشت که نقش مهمی در ترافیک دارند اشاره کرد و گفت: کانال ژ پنج جزو یکی از این پروژه ها است که مناقصه آن اجرایی شده و در کنار آن چند بازگشایی محدود نیز وجود دارد که حجم ترافیک را به شدت کاهش می دهد.

شهردار رشت با تاکید به لزوم همکاری پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری رشت تصریح کرد: در برخی از بخش ها با اجرای اصلاحات هندسی جزئی می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و این همدلی به حول الهی ما بین پلیس راهور و شهرداری رشت وجود دارد و در تلاشیم تا مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.

شوقی با قدردانی از حمایت های ناجا از مدیریت شهری رشت افزود: همواره طی مدت زمان حضورم در جایگاه شهردار رشت همراهی خوبی ما بین ناجا و شهرداری وجود داشته است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

پلیس از امن ترین مجموعه ها برای شهروندان است

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امیدواریم همراهی پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری همواره تداوم داشته باشد اظهار کرد: پلیس به لحاظ تعداد نیرو مظلوم است و پلیس انتظامی یکی از امن ترین مجموعه برای شهروندان محسوب می شود.

محسن سماکچی به حضور نیروهای پلیس در کنار مامورین شهرداری رشت در زمان برخورد با متخلفین ساختمانی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم به این موضوع توجه شود و و این همراهی از بروز بسیاری از مشکلات و درگیری ها جلوگیری می کند.

تسریع در اجرای پروژه های طرح میثاق با همراهی نیروی انتظامی

یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در شهر رشت هشت پروژه در قالب طرح میثاق در دست انجام است و یقینا برای تسریع در اجرای آن نیازمند همراهی نیروی انتظامی هستیم.

سید شمس شفیعی با بیان اینکه یقینا عدم همراهی نیروی انتظامی در اجرای پروژه های طرح میثاق موجب بروز مشکلاتی می شود افزود: حتی یک روز توقف در اجرای پروژه ها به لحاظ مادی ضرر فراوانی به شهر تحمیل می کند.