دیدار اعضای شوراي اسلامي شهر رشت با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان
دیدار اعضای شوراي اسلامي شهر رشت با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان
به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و تقدیر از تلاش های این مجموعه خدمات رسان ،جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان دیدار و گفت و گو کردند. 

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، رئیس شورای اسلامي شهر رشت در این دیدار با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری رشت و هلال احمر همواره تعاملات خوبی داشته اند و امیدواریم با حضور مدیر عامل جدید این مجموعه ، شاهد تداوم این تعاملات با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عزیز رشت باشیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا با قدر دانی از زحمات مدیر عامل پیشین جمعیت هلال احمر گیلان افزود: وی انسانی شریف ، اخلاق مدار و متواضع بود که با مجموعه شورا و شهرداری رشت نیز همراهی و تعامل بسیار خوبی داشت.

وی با تاکید به اینکه مجموعه شورا و شهرداری و هلال احمر می توانند با گسترش تعاملات در مواقع لزوم و اضطراری همپوشانی داشته باشند گفت : آمادگی حوزه مدیریت شهری رشت را به منظور همکاری با هلال احمر اعلام می کنیم و قدر دان تلاش های شبانه روزی این عزیزان هستیم .

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به زمین متعلق به هلال احمر در چهار راه میکاییل تصریح کرد : سال گذشته مدیر عامل پیشین هلال احمر گیلان با حضور در صحن شورا، مباحثی را پیرامون انجام ساخت و ساز در این زمین مطرح کرد و ما نیز همان موقع آمادگی مان را به منظور مساعدت در این باره با هدف ارائه خدمت به شهروندان اعلام کردیم .

کارگرنیا با تاکید بر اینکه متاسفانه فصای فعلی متعلق به هلال احمر در چهار راه میکاییل سیمای شهری را نامطلوب کرده است بیان کرد:

در گذشته داروخانه هلال احمر در آن قسمت از شهر وجود داشت که تامین کننده بسیاری از داروهای کمیاب و نایاب برای افراد مبتلا به بیماری هاي خاص بود و ما امیدواریم مجددا این داروخانه در آن قسمت از شهر دایر و موجب رفع مشکلات شهروندان نیازمند به دارو بشود و برای تحقق این مهم نیز مدیریت شهری رشت آمادگی خود را اعلام می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این دیدار با قدر دانی از نگاه ریاست شورای رشت و دیگر اعضای شورا به این مجموعه اظهار کرد: این دیدار مایه خرسندی مجموعه است و باعث می شود تا با انگیزه بیشتری برای خدمت به مردمان شریف رشت و دیگر شهرهای استان تلاش کنیم.

هادی سلیمی با بیان اینکه از اعضای شورای رشت تقاضا دارم تا به عضویت داوطلبانه هلال احمر در بیایند افزود: امیدواریم با حضور در جلسه علنی شورا باب همکاری‌های بیشتر این دو مجموعه رقم بخورد و در حال حاضر یکی از ملزومات استان گیلان و شهر رشت طرح اسکان اضطراری است و برای اجرای موفق این طرح به همکاری و تعامل حوزه مدیریت شهری نیازمند هستیم.

وی با تاکید به اینکه بخش هنگفتی از بدهی های هلال احمر گیلان پرداخت شده است بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات اخیر سبد دارویی ما در حال تکمیل است و ان شاا پس از سالها مجددا خدمات دارویی هلال احمر کاملا تکمیل و برای ارائه به بیماران آماده می شود .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به وضعیت زمین متعلق به داروخانه هلال احمر واقع در چهار راه میکائیل گفت: برای اجرای برنامه های مربوط به این زمین به همراهی حوزه مدیریت شهری رشت نیازمند هستیم و امیدواریم با تعاملات ایجاد شده بتوانیم بار دیگر شاهد راه اندازی داروخانه هلال احمر و رفع نیازهای دارویی بیماران باشیم.

سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز در این دیدار با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی مجدد داروخانه هلال احمر در چهار راه میکائیل و مرجعیت آن برای تهیه داروهای نایاب، بخشی از مشکلات شهروندان در ابن باره مرتفع شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای رشت نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته هلال احمر اظهار کرد: از تلاش های مدیریت پیشین این مجموعه نیز تقدیر می کنم و ما نیز در شورا به عنوان خدمتگزاران مردم شریف رشت ، آماده همکاری با این مجموعه پر تلاش هستیم.

محسن سماکچی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر واقع در چهار راه میکائیل پناهی برای بیماران بود افزود: در گذشته هر داروی کمیابی در داروخانه هلال احمر پیدا می شد اما متاسفانه در حال حاضر این مرجعیت در اختیار هلال احمر نیست .

علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های اعضای خانواده بزرگ هلال احمر اظهار کرد: معتقدم همه باید عضو هلال احمر باشیم و یقینا در صورت بروز بحران و یا مشکل اگر با کمک های اولیه آشنا باشیم یقینا حضور بسیار موثری می توانیم داشته باشیم.

عضو شورای شهر رشت نیز با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: جمعیت قابل توجهی از استان در شهر رشت ساکن هستند و یقینا آشنایی آنان با کمک های اولیه می تواند در زمان بروز بحران بسیار راهگشا باشد.

نادر حسینی با اشاره به حضور در جلسه ای با موضوع پدافند غیر عامل افزود: باید همواره پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم را به منظور مواجهه با خطرات و بحران های احتمالی داشته باشیم.