دکتر عباسی: اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی ورزشگاه عضدی + عکس
دکتر عباسی: اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی ورزشگاه عضدی + عکس
استاندار گیلان با بیان اینکه در شروع دولت هیچ‌یک از ورزشگاه‌های این استان استاندارد نبود و تیم ها برای انجام مسابقات با مشکل مواجه بودند، گفت: هم اینک از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور همه ورزشگاه های مهم رفع نقص، تکمیل و استانداردسازی شده اند.

گیرا آنلاین– اسدالله عباسی روز شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهید عضدی رشت و دیدار با اعضای تیم فوتبال سپیدرود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زمانی که استان را تحویل گرفتم ورزشگاه‌های بندرانزلی، آستارا، تالش و رشت نواقص زیادی برای برگزاری مسابقات داشتند، افزود: حتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که به لیگ برتر صعود کرده بود، باید بازیهای خانگی خود را در استان دیگری انجام می‌داد.
وی افزود: این امر بسیار ناراحت کننده بود و با توجه به اینکه تیم‌ها برای نشاط جامعه تلاش می‌کنند، باید زمین ورزشی استاندارد داشته باشند و به همین دلیل از اعتبارت سفر رئیس جمهور به گیلان استفاده و ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی استانداردسازی شد.
عباسی ادامه داد: ورزشگاه‌های پوریای ولی تالش و وحدت بندرآستارا نیز استانداردسازی شدند و هم اینک تیمهای چوکا و شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه خانگی خود برابر حریفان قرار می‌گیرند اما یکی از ورزشگاه‌هایی که بسیار مهم بود، عضدی رشت است که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای بازسازی آن اختصاص یافته و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل آن ابلاغ شده است.
نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: همچنین چمن طبیعی در این ورزشگاه با مرغوبیت بسیار بالا کاشت شده و تا حوالی ۴۵ روز دیگر این چمن آماده انجام مسابقات می‌شود و امید است که با مرمت و بازسازی این ورزشگاه، تیمهای سپیدورد و داماش بتوانند بازیهای خانگی خود را در عضدی انجام دهند.
استاندار گیلان گفت: نگاه دولت سیزدهم حمایت از ورزشکاران و زیرساخت‌های ورزشی است که در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا سرانه ورزشی در گیلان افزایش یابد و این استان جزو ۱۰ استان برتر در زیرساختها و سرانه ورزشی قرار گیرد.
همه تیم های فوتبال در گیلان مورد حمایت قرار می‌گیرند
عباسی در ادامه به تیم فوتبال سپیدرود رشت اشاره و بیان کرد: سپیدرود یکی از تیم‌های پرطرفدار، قدیمی و افتخارآفرین گیلان و شهرستان رشت است و هدف ما نیز حمایت از همه تیم های فوتبال است تا نمایندگان فوتبال استان در لیگ‌های فوتبال بتوانند با کمترین مشکل برابر حریفان خود به رقابت بپردازند.
وی افزود در سال ۹۶ که تیم فوتبال سپیدرود رشت به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده بود اگر مورد حمایت قرار می‌گرفت از لیگ برتر سقوط نمی کرد و هم‌اینک نیز هدف ما این است که در حد توان از تیمهای فوتبال استان حمایت کنیم.
استاندار گیلان اظهار کرد: بر این اساس آنچه که مربوط به ما می‌شود انجام می‌دهیم و امید است که ضمن حفظ تیم ملوان در رقابتهای لیگ برتر، سایر تیمهای گیلانی نیز به لیگ‌های بالاتر صعود کنند تا رضایت طرفداران آنها نیز تامین شود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در گروه اول رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور حضور دارد تا پایان هفته یازدهم این مسابقات با کسب ۱۸ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی گروه خود قرار دارد.

عکس: علی رفعتی