دومین نشست کرسی مطهری خوانی با عنوان مرزبندی با دشمن در مزار شهدای رشت برگزار شد
دومین نشست کرسی مطهری خوانی با عنوان مرزبندی با دشمن در مزار شهدای رشت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی - گیلان؛

گیرا آنلاین_ در ادامه سلسله جلسات مطهری خوانی هیات راهیام گام دوم انقلاب اسلامی در جوار شهدای رشت، اساتید به تبیین مرزبندی با دشمن پرداختند.

بر اساس این گزارش: دومین کرسی مطهری خوانی که راس ساعت ۱۸ در چهارشنبه اولین روز زمستان ۱۴۰۰ در مزار شهدای رشت برگزار شد، به موضوع مرزبندی با دشمن مبتنی بر اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری اختصاص داشت که دکتر مظفر نامدار و دکتر بهروز جلایی اساتید نشست مذکور بودند.

اساتید حوزه سیاسی در طول جلسه ۲ ساعته، معیارهای دشمن شناسی و مرزبندی با دشمن را با غور در قرآن و احادیث و با تاکید بر نظرات استاد شهید مطهری تحلیل و تبیین کردند.

همچنین سیاست های تنش زدایی و تنش زایی، فتنه ۸۸ و کانون های فریب، جاذبه و دافعه و هدایت الی الله مصادیق سخنرانی و گفت و شنود اساتید و حاضرین در جلسه بود.

غلامرضا خانکشی پور سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر استمرار این جلسات با موضوعات مختلف، بر اساس مفاهیم بیانیه گام دوم امام خامنه ای، رشد استقبال اساتید، صاحبنظران و جوانان را در مقایسه با جلسه اول قابل توجه دانست و ابراز امیدواری کرد که این فعالیت اندیشه ساز و بصیرت افزا در ادامه با استقبال خود جوش جوانان برای برگزاری جلسات همراه شود و ابراز امیدواری کرد که این جلسات با توجه به غنای محتوای مکتبی که ارائه می دهد مورد توجه و پشتیبانی علمای حوزه و صدا و سیما قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه نیز دقایقی به پرسش و پاسخ اختصاص داشت.