دومین سالگرد شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» در شفت برگزار شد
دومین سالگرد شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» در شفت برگزار شد
شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری مردم در سراسر جهان شد.

گیرا آنلاین_ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت: شهید «سلیمانی» واقعیتی ماندگار و پر افتخار برای جهانیان به شمار می رود.

به گزارش گیرا آنلاین، مهنا بابایی مقدم ظهر امروز در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت به مناسبت سالگرد این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید سلیمانی واقعیتی ماندگار و پر افتخار برای جهانیان به شمار می رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه، سردار سلیمانی از سرمایه های ارزشمند و فرمانده ای بی ریا بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه بنده مخلص خدا بود.

بابایی با اشاره به اینکه، اخلاص در عمل سردار شهید سبب محبوبیت وی در همه اقشار جامعه بود، خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی برای رضایتمندی خداوند از هیچ فردی هراس نداشت.

وی به نقش بی بدیل و تاثیرگذار سردار سلیمانی در تقویت جبهه مبارزه با جریان تکفیری اشاره کرد و اذعان داشت: شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری مردم در سراسر جهان شد.

بابایی مقدم با بیان اینکه، این مراسم بزرگداشت با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه ناحیه شفت برگزار شد، عنوان کرد: هدف از برگزاری این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد روحیه انقلابی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد.

گفتنی است؛ سرهنگ پاسدار حسن امینی از همرزمان شهدای مدافع حرم و مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان سخنران این بزرگداشت بوده و علی پرش کوهی نویسنده کتاب «رد پای مه» و از راویان برجسته کشوری از دیگر سخنرانان این مراسم بوده است.