دولت مصمم است که پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد
دولت مصمم است که پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد
معاون وزیر نیرو از افتتاح طرح اضطراری تصفیه‌خانه طول لات تا دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آب شرب سالم، بهداشتی و مطمئن مردم شهرستان رودسر و شهرستان‌های هم‌جوار تأمین می‌شود.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ ظهر امروز جمعه دهم تیر ماه ، معاون آب و آبفای وزیر نیرو به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی از چگونگی روند عملیات اجرای سد پلرود و تصفیه‌خانه طول لات رودسر بازدید کردند.

محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در حاشیه بازدید از سد پلرود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سد پلرود یکی از طرح‌های بزرگ تأمین آب استان گیلان است، اظهار کرد: با اتمام این طرح بزرگ آب شرب و کشاورزی شهرستان رودسر و شهرستان‌ها هم‌جوار را تأمین خواهد شد.

وی به چگونگی روند عملیات اجرای سد پلرود اشاره کرد و افزود: دولت مصمم است که پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد بنابراین تلاش ما این است که این طرح بزرگ تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام و آبگیری اولیه شود.

معاون وزیر نیرو خطاب به پیمانکار که همه تلاش خود را بکار گیرد تا در موعد مقرر پروژه به اتمام برسد، گفت: همه حمایت‌ها از سوی دولت صورت می‌گیرد تا با اجرای این طرح مردم منطقه رودسر در خصوص نیاز آبی کمتر اذیت شوند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه تصفیه‌خانه طول لات رحیم‌آباد نیز می‌تواند برای حل تنش آبی منطقه کمک‌کننده باشد، افزود: برای اتمام طرح اضطراری این تصفیه‌خانه بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جوانبخت از افتتاح طرح اضطراری تصفیه‌خانه طول لات تا دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آب شرب سالم، بهداشتی و مطمئن مردم شهرستان رودسر و شهرستان‌های هم‌جوار تأمین می‌شود.

گفتنی است معاون آب و آبفای وزیر نیرو در دومین روز از سفر به استان گیلان از پروژه سد مخزنی پلرود و تصفیه‌خانه آب شرب طول لات رودسر ، سد لاستیکی فخرآباد رشت،  ایستگاه پمپاژ چپک چکه لشت نشاء و شبکه آبیاری سفید رود و همچنین پروژه سد مخزنی شفارود بازدید نمود