دوره بازآموزی خبرنویسی، جهاد تبیین و عکاسی با موبایل برگزار شد
دوره بازآموزی خبرنویسی، جهاد تبیین و عکاسی با موبایل برگزار شد
دوره بازآموزی خبرنویسی، جهاد تبیین و عکاسی با موبایل به همت روابط عمومی دانشگاه و به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش برگزار شد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) ، با حضور مسوولان روابط عمومی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان گیلان، به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش دوره بازآموزی خبرنویسی، جهاد تبیین و عکاسی با موبایل برگزار شد.

در این دوره آموزشی، فیروز نصیرزاده-مدیر روابط عمومی دانشگاه، ضمن تشریح وضعیت حوزه رسانه سلامت و اقدامات صورت گرفته در طی ایام مبارزه با کرونا گفت؛ امروزه، جهاد تبیین ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در تمامی حوزه‌ها، قطعی و ضروری است. در این راستا، وظیفه قانونی و شرعی روابط عمومی حوزه سلامت نیز آگاهی بخشی و انعکاس عملکرد دانشگاه به ویژه در بخش خدمات رسانی مستقیم به مردم و در جهت ارائه خدمات مطلوب به آنان، می باشد.

وی ادامه داد: بازتاب خدمات ارائه شده باید با فوریت، هنرمندانه و در جهت ارتقاء سواد سلامت مردم باشد و در نهایت به افزایش رضایتمندی ذینفعان منجر شود چرا که در تمام رسانه های برون مرزی، کاستی ها به طور قابل توجهی بزرگنمایی می شود و رسالت روابط عمومی حوزه سلامت در جهاد تبیین، چیزی جز بیان حقیقت و روشنگری نیست.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان نقاط قوت و ضعف عملکرد حوزه رسانه دانشگاه، بر ارتباط مناسب با اصحاب رسانه‌ و نیز استفاده از ظرفیت آنان، تبیین ظرفیت‌ها و دستاوردهای بهداشت و درمان به مردم، تبلیغ هنرمندانه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارسال به موقع و فوری رویدادهای واحدهای تابعه دانشگاه، تاکید کرد.

همچنین در این جلسه دکتر بختیار حیدرنیا-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش، ضمن تشریح شرایط جغرافیایی این شهرستان، به ارائه آمار و اطلاعاتی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان شهرستان تالش پرداخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش در ادامه به بیان ظرفیت‌ها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی گیلان در ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی پرداخت و تصریح کرد: همواره از ابزار روابط عمومی در انعکاس عملکرد و گزارش به مردم در قالب جهاد تبیین بهره جسته ایم و نقش روابط عمومی دانشگاه و واحدهای تابعه در دوران مبارزه با کرونا و واکسیناسیون عمومی بسیار چشمگیر است، بی شک، اکنون در دوران طلایی روابط عمومی هستیم.

در ادامه این نشست آموزشی، دکتر حسین کلهر مدرس دانشگاه به تدریس در حوزه جنگ نرم و جهاد تبیین و معین حسن‌زاده کارشناس حوزه رسانه به تدریس در حوزه خبرنویسی، تیترنویسی، لیدنویسی و عکاسی با موبایل ویژه تصاویر شاخص خبری پرداختند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رابطین فعال شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان و همچنین از زحمات دکتر حیدرنیا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش تقدیر بعمل آمد.