دعوت مدیرکل صمت گیلان به حضور پرشور در انتخابات
دعوت مدیرکل صمت گیلان به حضور پرشور در انتخابات
.

گیرا آنلاین_ مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان آحاد مردم به ویژه صنعتگران ، معدنکاران، اصناف و بازاریان را به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

*⭕️ متن این پیام بدین شرح است:*

*فعالان عرصه تولید و تجارت گیلان پرچمدار انتخابات خواهند بود*

بسم الله الرحمن الرحیم

مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در سال ۱۴۰۲ در کشور دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است

حضور پرشور و آگاهانه آحاد مردم علی الخصوص جامعه صنعت ،معدن و تجارت در صحنه انتخابات یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر قسمت از خاکش بوی جهاد، شجاعت و ایثار می‌دهد.

۱۱ اسفند ماه میعادگاه حماسه بزرگ حضور مردم شریف گیلان است که بار دیگر همدلی وحدت و تعصبمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و انقلاب ما را در برابر تمامی نیرنگ‌های دشمنان بیمه کنیم.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم. باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

جامعه صمت گیلان در چهار دهه گذشته در رویدادهای مختلف در کنار انقلاب و نظام بوده‌ و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند؛*فعالان عرصه تولید و تجارت گیلان پرچمدار انتخابات خواهند بود*

امروز نیز بار دیگر صحنه نقش‌آفرینی دیگری آماده شده و بر همه ما واجب است نه تنها به فرمان مقام معظم رهبری خود گوش فرا دهیم و پای صندوق‌های رأی حضور یابیم، بلکه باید با روشنگری بیش از پیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم آوریم.

اینجانب از عموم مردم به ویژه خانواده بزرگ صمت گیلان دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخاباتی که مظهر جمهوریت نظام است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب اشخاص اصلح‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه ؛ زمینه تشکیل مجلسی انقلابی و مسئولیت‌پذیر در جهت تحقق اهدف والای “ایران قوی و مقتدر” را فراهم نمایند.

*تیمور پورحیدری*

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان