دعوایی که تمامی ندارد/ یک پای شورانشینان در رشت، پای دیگر در دیوان عدالت اداری تهران!
دعوایی که تمامی ندارد/ یک پای شورانشینان در رشت، پای دیگر در دیوان عدالت اداری تهران!
مردم باید بدانند این رفت و آمدهای اعضای شورا به تهران و همچنین هزینه‌های میلیاردی شورا برای وکالت پرونده و… از چه طریقی پرداخت می‌شود.

گیرا آنلاین_به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، در میان هیاهوی اغتشاشات اخیر و دور شدن ذهن مردم رشت از اخبار مدیریت شهری، در تازه ترین شنیده‌ها به گوش رسیده چند عضو همیشه معترض شورا که نه تنها با این شهردار بلکه با شهرداران آینده‌ای که خود انتخاب خواهند کرد نیز در ادامه مسیرشان به مشکل بر خواهند خورد، ضمن ثبت اعتراض به رای بدوی دیوان عدالت اداری مبنی بر “چرایی بازگشت سیدامیرحسین علوی به شهرداری” و مطرح نمودن پرونده در دادگاه تجدیدنظر، خواستار بازگشت رشت به حالت قبلی و برکناری علوی شده تا سکانداری شهرداری را به سرپرستی جدید بسپارند!

وقتی مردم نظاره گر این رفت و آمدهای اعضای شورا به تهران بوده و همچنین از هزینه‌های میلیاردی شورا برای وکالت پرونده و… آگاه می‌شوند، یقینا این سوال برایشان پیش می‌آید که چه کسی یا چه گروهی این مبالغ را می‌پردازد؟! آیا بعدها این هزینه کردها باید از طریقی جبران شود یا صرفا جهت رضای خدا و منافع شهروندان هزینه شده است؟!

این در حالیست که اعضای شورا در آخرین جلسه‌ای که با حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری استان داشتند، متعهد گردیده و به ایشان قول داده بودند که به رای بدوی دیوان در تهران اعتراضی نکرده و به شهردار فعلی برای پیشرفت و آبادانی شهر کمک نمایند!

بی‌شک علوی در مدیریت شهرداری بی عیب و نقص نیست، اما در این شرایط حساس کشور که نارضایتی مردم از مسئولان به اتفافاتی ناخوشایند می‌انجامد، شایسته بود اعضای محترم شورا به جای شروع دعوایی جدید، کمی صبر پیشه کرده و ضمن فرصت دادن به شهردار، از اهرم های قانونی خود برای نظارت بر عملکرد علوی استفاده نمایند.

شایان ذکر است رای نهایی دادگاه تجدیدنظر ظاهرا در نیمه دوم همین ماه ( آذر ) صادر خواهد شد.