در شش ماهه اول سال جاری، نیکوکاران گیلانی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به اقشار کم درآمد جامعه کمک کردند
در شش ماهه اول سال جاری، نیکوکاران گیلانی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به اقشار کم درآمد جامعه کمک کردند
سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از کمک ۳۸۰ میلیارد ریالی نیکوکاران گیلانی به اقشار کم درآمد جامعه خبر داد و گفت : در شرایط حساس کنونی، یاری رسانی نیکوکاران گیلانی به اقشار کم در آمد و جامعه هدف بهزیستی، ستودنی است.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا با عنوان اینکه در شش ماهه اول سال جاری، نیکوکاران گیلانی بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به اقشار کم درآمد جامعه کمک کردند اظهار داشت: در برهه حساس کنونی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم مدیریت نیکوکاران بر توانمندی های جامعه به منظور هدایت منابع اقتصادی و خدماتی برای جامعه هدف بهزیستی، ستودنی است و در این راستا نیکوکاران با کمک مبلغی بالغ بر۳۸ میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیر نقدی و یا ارائه کمک های خدماتی در کنار مددجویان بهزیستی بوده اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کمک های نیکوکارانه مردم بخشی از نیازمندی های اقشار کم درآمد را تامین می کند و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در قسمت ها و جاهایی که با کمبود منابع مواجه هستیم نیکوکاران همواره در کنار بهزیستی، خدمات و کمک های خود را ارائه می نمایند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه افزود: فعالیت های نیکوکاران در قالب کمک های انفرادی و یا بصورت سازمان یافته و از طریق موسسات خیریه تحت نظارت صورت می پذیرد و کمک ها مستقیم به دست نیازمندان می رسد.

خدمت بین دانا در پایان تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۹۰ موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان فعالیت می کنند که خدمات آنان بصورت سازمان یافته به افراد کم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی ارائه می گردد.