دریافت تمامی خدمات تنها از طریق اپلیكیشن برق من امكان پذیر خواهد بود
دریافت تمامی خدمات تنها از طریق اپلیكیشن برق من امكان پذیر خواهد بود
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  از عدم امکان ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری خبر داد .

بدینوسیله به اطلاع کلیه شهروندان محترم می رساند، از اول آذرماه ۱۳۹۹ کلیه خدمات قابل ارایه شرکت توزیع برق گیلان به مشترکین از طریق ⚡ اپلیکیشن برق من⚡ قابل دریافت بوده و هیچگونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد. شما میتوانید با دریافت این اپلیکیشن از نرم افزار کافه بازار یا  یا سایت اینشرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  دانلود  و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود بصورت غیرحضوری تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند .

لینک دریافت اپلیکیشن برق من :

https://saapa.ir/mobile-app