درک متقابل ، تعامل و همکاری سرلوحه فعالیتهای ارتباطی ما با شرکای اجتماعی است
درک متقابل ، تعامل و همکاری سرلوحه فعالیتهای ارتباطی ما با شرکای اجتماعی است
گیرا آنلاین- دکتر حاجی محمدی شهردار رشت به اتفاق جمعی از مدیران این مجموعه با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار نمودند .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در نخستین روزهای انتصاب حسین نژاد مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان ، دکتر حاجی محمدی شهردار رشت به اتفاق جمعی از مدیران این مجموعه با ایشان دیدار نمودند .

دکتر حاجی محمدی در این نشست با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بواسطه وجود خیل نیروهای مولد و شرکتها و مجتمع های اقتصادی در عائله خود بمنزله یک دولت قلمداد میگردد اظهار داشت : دو مجموعه شهرداری و تامین اجتماعی از حیث نوع رفتار اجتماعی مخاطبان از منظر مطالبه گری و نیازها شباهتهای زیادی به یکدیگر دارند .

شهردار رشت با تاکید براینکه بخشی نگری هر مجموعه مانعی برای رشد و توسعه محسوب میگردد افزود : شهرداری ها همچون تامین اجتماعی متعلق به مردم هستند و خدمات عمومی ارائه میدهند و باید تلاش گردد با همراهی دوسویه برای اعتلای آنها گام برداشت .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست صمیمانه با بیان اینکه مخاطبین شهرداری ها تک تک شهروندان بوده و فعالیتهای عمرانی ، خدماتی و اجتماعی این مجموعه سبب گردیده که شهرداری از کارفرمایان ویژه ما محسوب شوند اظهار داشت : درک متقابل ، تعامل و همسوئی سرلوحه فعالیتهای ارتباطی ما با شرکای اجتماعی است .

بررسی راهکارهای تعیین تکلیف دیون معوق شهرداری رشت در ۵ منطقه ، ۱۰ سازمان و یک شرکت وابسته و مساعدت بمنظور دریافت لیستهای جاری پرسنل این مجموعه در شرایط خاص فعلی بدلیل شیوه ویروس کرونا ، با توجه به محدودیتهای پیش آمده برای درآمدزایی از مهمترین مباحث مطروحه در این نشست با حضور کارشناسان و مدیران همراه بود .