درخشش کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان در مسابقات ورزشی صنعت آب و برق استان
درخشش کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان در مسابقات ورزشی صنعت آب و برق استان
کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در نخستین دوره مسابقات دارت و شطرنج آنلاین صنعت آب و برق این استان خوش درخشیدند.

گیرا آنلاین–  کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در نخستین دوره مسابقات دارت و شطرنج آنلاین صنعت آب و برق این استان خوش درخشیدند.

 دبیر و مسئول هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، این مسابقات به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شد.

حمیدرضا ناطقی افزود: در رشته شطرنج بخش انفرادی مهراد ذکی پور از شرکت آب و فاضلاب، رضا دیانتی و بهمنیار فرشچی از شرکت توزیع برق رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در بخش تیمی شطرنج نیز شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب و برق منطقه ای اول تا سوم شدند.

ناطقی افزود: همچنین در رشته دارت ویژه آقایان، کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان مقام های اول تا سوم را کسب کردند، که حسن آقاجانی و محمدرضا راستین راد به ترتیب مقامهای اول و دوم و محمد توتکار و رحمان حسین نیا (بطور مشترک) به مقام سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: در دارت بانوان نیز امیلیا نصیریان نیا، هاله پورکی به ترتیب مقامهای اول و دوم و ناهید فروغی و سکینه امدادی (بطور مشترک) به مقام سوم دست یافتند که از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان می باشند.

ناطقی خاطرنشان کرد: ۵۰ نفر از کارکنان شرکت های آب و برق گیلان در این مسابقات حضور داشتند که نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: این مسابقات نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.