دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشخص شد
دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشخص شد
پس از برگزاری انتخابات با حضور دبیران صنفی دانشکده ها و خوابگاه ها، یاسمین نامی دانشجویی رشته مامایی دانشکده شهید بهشتی به عنوان دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتخاب شد.

گیرا آنلاین-  انتخابات دبیر مرکزی شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر فردین مهرابیان-  معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران این معاونت و دبیران شورای صنفی خوابگاه ها و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  در سالن  کنفرانس معاونت فرهنگی ودانشجویی برگزار شد.

دکتر فردین مهرابیان در این جلسه با تاکید بر اینکه شورای صنفی بازوی توانمند در کنار معاونت فرهنگی است افزود: اعضای شورای صنفی، نمایندگان واقعی دانشجویان در پیگیری مطالبات و رفع نیازهای آن‌ها در حوزه‌های رفاهی و صنفی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما قدر دادن زحمات دبیر و اعضای شورای صنفی  گذشته دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که همواره تلاش داشته اند  تا ما را در رفع مشکلات صنفی رفاهی دانشجویان یاری نمایند هستیم.

 دکتر مهرابیان  همچنین ضمن اشاره به اهمیت جایگاه شورای صنفی، معاونت و شورای صنفی دانشجویان را دارای تعاملی کارا و موثر به منظور انجام وظایف خصوصا رفع مسائل و مشکلات صنفی خواند.
این مقام مسوول با اشاره به خرید خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از سه دهه خاطر نشان کرد:  در ابتدا خرید خوابگاه برای دانشجویان کاری غیر ممکن به نظر می رسید اما به لطف الهی بدون حتی پرداخت یک ریال از اعتبارات دانشگاه، خوابگاه دخترانه شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعتبار ٢٧ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ویژه دختران خریداری شده و همچنین با هزینه ۵میلیارد تومان تجهیز و آماده بهره برداری شده است و این قطعا اتفاق بسیار مهمی در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی گیلان و افزایش رسانه رفاهی دانشجویان این دانشگاه محسوب می شود .

دکتر مهرابیان تاکیدکرد: ما تلاش داریم تا با خرید خوابگاه جدید برای دانشجویان پسر در سالجاری، بسیاری از مشکلات کنونی خوابگاه پسران را بر طرف نماییم و در این زمینه اقدامات اولیه صورت گرفته و امیدواریم به زودی بتوانیم خوابگاه  پسرانه  را به شما دانشجویان عزیز هدیه کنیم.
وی ادامه داد: شما دانشجویان همچون فرزندان ما و سرمایه های این نظام هستید  و قطعا  فراهم نمودن آرامش و آسایش شما در خوابگاه های دانشجویی بخش مهمی از  وظیفه ما محسوب می‌شود.

در این جلسه عبدالله عمو زاد مدیر دانشجویی نیز  توضیحاتی در خصوص فرایند برگزاری انتخابات به صورت مجازی به دلیل ویروس کرونا در دانشکده ها و خوابگاه ها  ارایه نمود که در نهایت  منجر به انتخاب دبیران مذکور شد و طبق آیین نامه دبیر مرکزی از بین دبیران انتخاب می گردد.

در پایان دو نفر از دبیران حاضر کاندیدای دبیر مرکزی گردیدند که از بین آن ها پس از برگزاری انتخابات، یاسمین نامی دانشجوی رشته مامایی دانشکده پرستاری شهید بهشتی به عنوان دبیر مرکزی انتخاب شد