دانشگاه گیلان حائز رتبه اول شد
دانشگاه گیلان حائز رتبه اول شد
رئیس دانشگاه گیلان: در برگزاری دوره های مهارت افزایی سال 1402 دانشگاه ها، دانشگاه گیلان حائز رتبه اول شد

گیرا آنلاین_ دکتر فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان گفت: با توجه به اهمیت بسیار زیاد اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی ، یکی از رسالتها و راهبردهای دانشگاه گیلان در خصوص اشتغال به کار دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، آماده سازی آنها جهت ورود به بازار کار می باشد. از این رو در سالهای اخیر تلاش و کوشش زیادی در راستای افزایش مهارتهای شغلی و حرفه ای دانشجویان دانشگاه گیلان صورت پذیرفته است. برای این منظور رویدادها و برنامه های متنوع و متعددی در دانشگاه گیلان به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش جامع پایش مهارت افزایی در سال ۱۴۰۲ توسط معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین ۹۲ دانشگاه، پژوهشگاه و مراکز آموزش عالی کشور که آمار آن به دفتر ارتباط به جامعه و صنعت وزارت عتف ارائه شده بود؛ دانشگاه گیلان رتبه اول را در برگزاری دوره های مهارت افزایی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد. همچنین در این گزارش در بخش بیشترین دوره تخصصی ، دانشگاه گیلان رتبه اول را نیز کسب نموده است. علاوه براین دانشگاه گیلان در برگزاری دوره های عمومی و برگزاری دوره ها با مشارکت واحدهای صنعتی نیز در بین دانشگاه های برتر قرار گرفت.

دکتر نجفی در پایان ابراز امیدواری نمود انشالله تمامی دانشجویان دانشگاه گیلان بتوانند بعد از فارغ التحصیلی، در حوزه تخصصی خود صاحب شغل و کسب و کار شوند.