خیّری در استان گیلان به یاد پدرش مدرسه ساخت
خیّری در استان گیلان به یاد پدرش مدرسه ساخت
مدرسه ای که در شهرستان تالش توسط خیّری گرانقدر به یاد پدرش احداث شده بود با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

صبح امروز آئین افتتاح دبستان براتعلی غنی زاده  که به همت خیّر ارجمند مهندس غنی زاده با یک کلاس درس با زیربنای  ۳۲ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به  یاد پدر گرامیش در روستای پرنه گو رزلون بخش مرکزی تالش احداث شده بود باحضور مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان گیلان،رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خیر ارجمند مهندس غنی زاده و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این مراسم با تجلیل از مهندس غنی زاده خیّر مدرسه ساز، اظهار داشت: این خیر ارجمند با این اقدام خداپسندانه نام پدر عزیزخود را تا ابد ماندگار کرد.
وی بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی نیازمندجدی مشارکت خیّرین می باشد، افزود:اگر خیّرین محترم در توسعه زیر ساخت ها و فضاهای آموزشی همت نمی کردند قطعا امروز ما مدارس چند نوبته در نقاط مختلف کشور داشتیم.
مهندس دقیق با اشاره به اینکه خیرین الگوهای ارزشمند ایثار در جامعه اند ،یادآور شد: کسانی که حتی یک آجر را اهدا می کنند در درگاه خدواند حکیم به عنوان خیّر ماجورند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه اقدام خداپسندانه خیرین درطول تاريخ به يادگار مي ماند،اذعان داشت: خيرین با حركت خداپسندانه و انسان دوستانه خود عملا به نهادینه ساختن فرهنگ مشارکت و نوع دوستی مي پردازند.
وی تصریح نمود:سنت حسنه و مقدس مدرسه سازی از بارزترین نمونه ی کارهای خداپسندانه است که خیّرین محترم نسبت به آن اهتمام ویژه دارند .
گفتنی است ۵۰۰ مترمربع زمین ساخت  این مدرسه را نیز خیّر دیگری از اهالی همین روستا اهدا کرد.