خداحافظی مدارس گیلان با بخاری نفتی
خداحافظی مدارس گیلان با بخاری نفتی
در سال ۹۸ موفق شدیم تمامی مدارسی که از نعمت گاز برخور بودند را استاندارد سازی گرمایشی کنیم

گیرا آنلاین– علی دقیق مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه زنده رادیویی دریچه از برنامه های صدا و سیمای مرکز رشت، ضمن تشریح عملکرد اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی استان، نحوه و کیفیت اجرای طرح تحولی آجر به آجر را تبیین نمود.
دقیق با تشریح نحوه و کیفیت اجرای ابعاد مختلف طرح تحولی آجر به آجر  افزود: براساس این طرح همه آحاد جامعه با رقم بسیار خرد هم می توانند در بحث خداپسندانه ی مدرسه سازی شرکت نمایند.
وی با اشاره به اینکه طرح تحولی آجر به آجر نقطه عطفی در توسعه فضاهای آموزشی استان خواهد بود، اذعان داشت: طرح آجر به آجر می تواند مشارکت همگانی را در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی امن فراهم نماید.
دقیق در ادامه به تشریح سامانه جلب مشارکت‌های مردمی پرداخت و تصریح نمود: سامانه «مهر مدرسه» با هدف جلب مشارکت‌های مردمی بر اساس آموزه‌های سند تحول بنیادین طراحی شده و به جلب مشارکت بیشتر مردم در امر مدرسه سازی می پردازد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در بخش دیگری از این گفتگو به کسب موفقیت های اداره کل در حوزه های مختلف پرداخت و ابراز داشت: کسب رتبه برتر کشوری توسط حوزه بانوان و  کسب رتبه دوم  مشارکت‌های مردمی در بین ادارات کل نوسازی‌های مدارس کشور از جمله این موفقیت هاست که به همت همکاران سختکوشم بدست آمده و به حول قوه الهی در آینده نیز شاهد ادامه روند  این موفقیت ها در حوزه های مختلف خواهیم بود.
وی در ادامه این گفتگو  در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص وعده های اداره کل در حوزه استاندارد سازی گرمایشی، اظهارداشت: به حول قوه الهی و با حمایت های ریاست محترم سازمان و استاندار فرهیخته گیلان تمامی وعده های را که در خصوص استاندارد سازی به مردم استان ما داده بودیم قبل از موعد مقرر انجام داده شده و از این بابت خداوند متعال را بسیار شاکرم.
وی یادآور شد: در سال ۹۸ موفق شدیم تمامی مدارسی که از نعمت گاز برخور بودند را استاندارد سازی گرمایشی کنیم ومهر امسال نیز بخاری های نفتی را از مدارسی که دارای گاز نبوده ولی از نعمت برق بهرمندند را  جمع آوری و به سیستم گرمایشی استاندار مجهز نماییم.
دقیق به پروژه های اجرایی این اداره کل در سال جاری پرداخت و ابراز داشت: در سال جاری به حول قوه الهی ۵۱ پروژه با ۲۱۹ کلاس درس با زیربنای بالغ بر۳۰ هزار مترمربع را به فضاهای آموزشی امن آموزش و پرورش اضافه خواهیم نمود