حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است
حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نشست با نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است.

گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان، عبداله پاکاری در نشست صمیمی با جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان مجلس در تصویب و پیگیری اجرای قوانین مرتبط با جامعه ایثارگری گفت : قانون تبدیل وضعیت ایثارگران از جمله قوانینی است که راه را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به ایثارگران هموار می کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به صدمات ناشی از جنگ و افزایش سن جامعه تحت پوشش افزود: حوزه درمان و حفظ سلامتی جامعه ایثارگری، از اصلی ترین اولویت های بنیاد است و در همین راستا مجموعه ای با عنوان مرکز توانبخشی بنیاد گیلان در آینده دایر می گردد.
وی با بیان اینکه کنگره ملی بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی در سال آینده برگزار خواهد شد تصریح کرد: در معرفی سردار جنگل به عنوان یک چهره ملی و بین المللی نیازمند پای کار آمدن تمام مسئولین و حمایت نمایندگان استان است.
پاکاری در ادامه به حضور سردار سلیمانی در گیلان و وعده نابودی داعش در مراسم اربعین شهید حسین پور اشاره کرد و افزود: تولید محتوای فرهنگی با محوریت حضور سردار دل ها در گیلان از برنامه های پیش روی بنیاد گیلان است.
مدیرکل بنیاد در ادامه گزارشی از برنامه های این سازمان در بخش های اجتماعی ، فرهنگی و درمانی ایثارگران را ارائه و درخصوص راه های ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه ایثارگری گفتگو و تبادل نظر کرد.