حمایت شورای ششم از تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت/ شناسایی استعدادهای پنهان ورزشی در سطح محلات رشت
حمایت شورای ششم از تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت/ شناسایی استعدادهای پنهان ورزشی در سطح محلات رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حمایت شورای ششم رشت از تیم های فوتبال سپیدرود و داماش گفت: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری رشت اعتباری به منظور حمایت از دو تیم داماش و سپیدرود در اختصاص پیدا کرده است که به منظور تسریع بخشیدن به این مهم با شهرداری رشت مکاتبه می کنیم.

 محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با مدیران تیم فوتبال داماش گیلان با تبریک دوازدهم دی مصادف روز رشت اظهار کرد: این روز را به تمامی شهروندان فرهیخته رشت ، شهر اولین ها تبریک عرض می کنم .

وی با بیان اینکه شهر رشت در حوزه فوتبال از استعدادها و چهره های شناخته شده ای برخوردار است افزود: محمد مختاری سرمربی فعلی تیم داماش به عنوان یکی از افتخارات فوتبال رشت و گیلان است و معتقدم باید از افرادی که صادقانه در هر جایگاهی از جمله عرصه ورزش تلاش می کنند حمایت بیشتری صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ورود به عرصه فوتبال برای مالک و سرمربی تیم ها از حساسیت بیشتری برخوردار است بیان کرد: تحمل برخی از فضاهایی که به واسطه برد و باخت تیم های فوتبال به این دو جایگاه توسط برخی از جمله هواداران تحمیل می شود واقعا سخت است.

کارگرنیا با تاکید به اینکه حضور در عرصه فوتبال فقط با عشق امکانپذیر است افزود: در شورای چهارم رشت از داماش و سپیدرود به خوبی حمایت شد و توانستیم گام های خوبی برداریم ، اما متاسفانه پس از آن به واسطه عدم حمایت، بار دیگر شرایط این دو تیم بحرانی شد و در حال حاضر نیز وضعیت این دو تیم فوتبال رشت شرایط ایده آلی نیست و با پیشینه پُر افتخار رشت در این عرصه همخوانی ندارد.

وی با ابراز گلایه از اینکه در حال حاضر بازیکنی که همزمان در تیم های فوتبال گیلان و تیم ملی عضویت داشته باشد نداریم تصریح کرد : شورای ششم رشت قصد دارد با توجه به ورزش محلات ، نسبت به شناسایی استعدادهای پنهان ورزشی در بخش های مختلف از جمله فوتبال اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حمایت شورای ششم رشت از تیم های فوتبال سپیدرود و داماش بیان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری رشت اعتباری به منظور حمایت از دو تیم داماش و سپیدرود در اختصاص پیدا کرده است که به منظور تسریع بخشیدن به این مهم با شهرداری رشت مکاتبه می کنیم.

کارگرنیا با بیان اینکه تفکر درآمد زایی توسط مالک باشگاه داماش حائز اهمیت است افزود: از پیشنهاد ارائه شده توسط مالک تیم داماش مبنی بر ایجاد جایگاه تبلیغات در سطح رشت استقبال می کنیم .

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه شهرداری رشت از تیم داری منع شده است تصریح کرد: تمایل داشتیم که تعدادی از تیم های پایه در بخش های ورزشی مختلف را تحت حمایت شهرداری رشت قرار دهیم ،
وتشکیل کارگروه ورزشی متشکل از نمایندگان مجلس، اداره صمت، مدیریت شهری و غیره با محوریت سازمان ورزش لازمه حمایت پایدار از ورزش رشت است.

مدیر عامل باشگاه داماش نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رشت یک شهر فوتبالی است اظهار کرد: تیم های داماش و سپیدرود هواداران فراوانی دارند اما متاسفانه حدود یک سال پیش تیم فوتبال داماش عملا توسط فدراسیون فوتبال منحل شد.

اسماعیل شاد با بیان اینکه تیم داماش طی دو سال نائب قهرمان جام حذفی کشور شد افزود: داماش همواره فوتبال خوبی ارائه داده است و هواداران بسیار خوبی نیز دارد.

وی به تلاش های برخی از مدیران داماش و هواداران این تیم اشاره کرد و گفت: حدود هشت ماه پیش بنده به عنوان همکار در این مجموعه فعالیتم را آغاز کردم و خوشبختانه در حال حاضرنیز برنامه ریزی های خوبی در دست انجام است.

مدیر عامل تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه با تلاش های انجام شده در چرخه مسابقات قرار گرفتیم بیان کرد: در حال حاضر تیم دوم جدول با یک بازی کمتر هستیم و برای تیم های پایه و جوانان نیز اقدامات خوبی انجام شده است و باید بگویم که واقعا تیم داری مشکل است.

شاد با تاکید به اینکه نیازمند حمایت هستیم تصریح کرد: یکسری مشکلاتی در گیلان وجود دارد که با حمایت های شورا قابل برطرف شدن است.

وی به دریافت حمایت های لجستیکی از سوی شورا و شهرداری رشت برای تیم داماش اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که با توافق شورا و شهرداری رشت یکسری سازه های جدید که توسط خودمان ساخته می شود و امتیاز بهره برداری از آن نیز در اختیار مالک تیم باشد را به منظور انجام تبلیغات و با هدف درآمد زایی برای داماش در سطح رشت اجرایی کنیم.

داریوش نصیری مالک باشگاه داماش گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه می توانیم با حمایت شورا نسبت به جانمایی سازه های بیلبورد با هدف درآمد زایی برای داماش اقدام کنیم اظهار کرد: داماش از توانایی بازاریابی خوبی برخوردار است و با مساعدت شورا و شهرداری می خواهیم از فضای مناسبی با هدف درآمد زایی برای این تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رئیس شورای رشت به دنبال حل مشکلات است اظهار کرد: نسبت به اقتصاد و سیاست اطلاع چندانی ندارم اما خاک فوتبال را خورده ام .

محمد مختاری با بیان اینکه در شهر رشت فوتبال تاثیر فراوانی بر روی اقشار مختلف و حتی خانواده ها دارد افزود: مالک جدید باشگاه داماش از زمان حضورش در این جایگاه حمایت های خوبی از تیم داماش انجام داده است و انتظار داریم با حمایت های مسوولان ، چنین مدیرانی بتوانند با آسودگی بیشتری به خدمت بپردازند.

وی خواستار حمایت های بیشتر شورای رشت از تیم داماش گیلان شد و بیان کرد: یقینا با چنین اقداماتی فضای ورزش نیز در جامعه بیشتر توسعه پیدا می کند.

نماینده جامعه هواداران داماش نیز در این دیدار با اشاره به اینکه برخی از سو استفاده ها توسط تعدادی از افراد ، داماش را به سمت نابودی کشاند اظهار کرد: برخی فقط منتظرند که فقط شورا از تیم های فوتبال رشت حمایت کنند.

میثم ضابطی با بیان اینکه رئیس شورای رشت می تواند فارغ از شورا در جایگاه های دیگر نیز به داماش و دیگر تیم های فوتبال کمک کند افزود: در گذشته وقتی داماش به مرحله نیمه نهایی رسید شادی خاصی در شهر حاکم شد و شورای چهارم واقعا از داماش و سپیدرودحمایت کرد اما در دوره بعد فقط در حد حرف و شوآف ها عمل شد اما در این دوره از عمر شورای ششم رشت نیز مجددا نگاه های حمایتی خوبی به داماش و سپیدرود معطوف شده است.

وی با تاکید به اینکه انتظار داریم نمایندگان مجلس نیز با داماش و سپیدرود همراهی بیشتری داشته باشند افزود: نگاه های حمایتی به این دو تیم نباید فقط به زمان انتخابات معطوف شود.