حمایت از نیروهای انقلابی، دلسوز، متخصص و توانمند از وظایف مجمع نمایندگان گیلان است
حمایت از نیروهای انقلابی، دلسوز، متخصص و توانمند از وظایف مجمع نمایندگان گیلان است
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، حمایت از نیروهای انقلابی، دلسوز، متخصص و توانمند را از وظایف مجمع نمایندگان گیلان دانست و گفت: باید از افراد پاک دست، متدین، متعهد و متخصص برای رفع دغدغه‌های مردم بهره گرفت.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر محمدرضا احمدی سنگری-رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرستان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های بانک صادرات گیلان مسؤولیت‌ها را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: فرصت‌ها بسیار زودگذر هستند و آنچه می‌ماند عملکردها و قضاوت مردم است.

وی مسؤولیت را امانت برشمرد و افزود: در کشور اسلامی ایران حفظ اصول، مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌ها یک اصل است و باید از امانتی به نام مسؤولیت، در جهت خدمت به مردم بهره گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت جبهه انقلاب تأکید کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه مردم حفظ و تقویت جبهه انقلابی است و این شخیصه مهم باید در همه مسؤولین وجود داشته باشد.
نماینده مردم رشت و خمام در خانه ملت، حمایت از نیروهای انقلابی، دلسوز، متخصص و توانمند را از وظایف مجمع نمایندگان گیلان دانست و گفت: باید از افراد پاک دست، متدین، متعهد و متخصص برای رفع دغدغه‌های مردم بهره گرفت.

دکتر احمدی با تصریح بر اینکه در حوزه بهداشت و درمان دغدغه‌های فراوانی وجود دارد و ضعف‌ها در بخش دولتی بسیار زیاد است، تصریح کرد: بسیاری از امکانات در بیمارستان‌های خصوصی استان وجود دارد اما مردم در بخش دولتی با کمبودها و مضیقه‌هایی مواجهه هستند درحالی‌که باید در کنار تقویت بخش خصوصی، به بخش دولتی نیز توجه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: سطح بهداشت و درمان در استان به‌ظاهر محروم سیستان و بلوچستان از استان خوش آب‌وهوای گیلان به‌مراتب بهتر است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه این استان فاقد یک بیمارستان جنرال است، تصریح کرد: بسیاری از مردم محروم و مستضعف برای درمان به بخش دولتی مراجعه می‌کنند و حامی این انقلاب نیز محرومان و پابرهنگان هستند، ازاین‌رو دولت باید بیشتر به حوزه درمان در بخش دولتی توجه کند.