حمایت از سازمان تامین اجتماعی را وظیفه خود میدانیم
حمایت از سازمان تامین اجتماعی را وظیفه خود میدانیم
بدنبال انتصاب مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، اعضای هیات مدیره و بازرس کانون شوراهای اسلامی کار استان با ایشان دیدار نمودند .

گیرا آنلاین-  بدنبال انتصاب علی حسین نژاد مدیرکل جدید تامین اجتماعی گیلان ، اعضاء هیات مدیره و بازرس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار طی دیداری صمیمانه با ایشان ، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب صورت گرفته ، بر تعامل دوسویه و حمایت از این مجموعه تاکید نمودند .

خوالگر رئیس کانون شوراهای اسلامی کار گیلان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران ، بازنشستگان و کارفرمایان بوده و بعنوان شرکای اجتماعی حمایت از آنرا وظیفه خود میدانیم ، انتصاب مدیرکل استان را تبریک گفته و به طرح مباحثی در خصوص بیکاری های اخیر شکل گرفته ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنوف پرداخته و گزارشی از فعالیتهای تشکلها برای رعایت پروتکل های بهداشتی و … ارائه نمود .

کرم محمدی بازرس کانون شوراهای اسلامی کار گیلان و نماینده تشکلهای کارگری در هیات های بدوی تشخیص مطالیات نیز با اشاره به سوابق قبلی همکاری با دکتر حسین نژاد در مجموعه تامین اجتماعی ، با بیان برخی ویژگی های اخلاقی و رفتاری ایشان ، اظهار داشت : اطمینان داریم این انتصاب ثمرات و نتایج ارزنده ای در تداوم روند همکاری های متقابل داشته و بعنوان بازوان سازمان در جهت تقویت و قدرتمند تر شدن تامین اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نمود .

در این نشست فعالان تشکل های کارگری با تاکید بر ضرورت استقلال تامین اجتماعی ، اتخاذ تصمیمات کارساز به دور از فشارها را برای ادامه حیات این مجموعه بزرگ خواستار گردیدند .