حمایت از بخش صنعت از اولویت های دستگاه قضایی است
حمایت از بخش صنعت از اولویت های دستگاه قضایی است
رفع موانع تولید را با جدیت دنبال می کنیم و در همین راستا از همه ظرفیت ها، اختیارات و ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومي ،  مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي گیلان با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان دیدار و گفتگو کرد .

دراین دیدار که با حضور کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان و اعضاي هيئت مديره شركت خدماتي شهرک صنعتی لاهیجان برگزار شد ، مهدی محبوبی حسن کیاده مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي گیلان ضمن قدرداني از اقدامات ابراهیم انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان در حمايت از صنايع توليدي در این شهرستان ؛ خواستار حمايت هاي بيشتر قوه قضاييه در راستاي تقويت سياست اقتصاد مقاومتي و رونق توليد واحدهاي صنعتي در سال (تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین) شد.

ابراهیم انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: حمایت قضایی از سرمایه گذاری، رفع موانع و مشکلات بخش صنعت و تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست قوه قضائیه از جمله سیاست های راهبردی دادگستری استان است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از بخش صنعت از اولویت های دستگاه قضایی است و رفع مشکلات تولید را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با جدیت دنبال می کنیم و در همین راستا از همه ظرفیت ها، اختیارات و ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ اشتغال استان از تعطیل شدن واحدهای تولیدی بدهکار و یا مشکلات قانونی صاحب صنایع نیز بجد جلوگیری گردد

انصاری با اشاره به سیاست‌های کلان نظام و قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد: ضرورت دارد با اتخاذ تدابیر مناسب و تشریک مساعی در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع پیشرفت ، اقدام شود. 

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی نقش کارآفرینان و فعالان اقتصادی در کشور نقشی ویژه است  ، این دیدار را فرصتی دانست که دستگاه قضایی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اعلام کند از فعالیت قانونی آن ها در اقصی نقاط استان حمایت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان با  اشاره به مطالب مطرح شده از سوی برخی فعالین اقتصادی، با اعلام اینکه در شرایط کنونی برخی کارخانه ها و واحدهای تولیدی با مشکل تأمین نقدینگی مواجهند و بانک‌ها نیز درگیر مشکلات بازپرداخت تسهیلات خود هستند تصریح کرد: بانک ها باید با توجه به مبانی قانونی و شرعی به نحوی عمل کنند که هیچ یک از  بنگاه های تولیدی و بانک ها متضرر نشوند و چرخه تولید ادامه یابد.

مهدی محبوبی حسن کیاده ضمن قدرداني از اقدامات ابراهیم انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان در حمايت از صنايع توليدي در این شهرستان در ابتدای این جلسه ، توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی شهرک های صنعتی استان گیلان ارائه نمود و خواستار توجه ویژه قوه قضاییه نسبت به رفع مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان شد.

وی در ادامه افزود : استان گیلان از ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۳۳  شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری برخوردار است .

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي گیلان در راستای خدمت رسانی به صنعتگران خاطر نشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی گیلان در پی حمایت صد درصدی از صنعتگران و رفع مشکلاتشان چو سربازی همیشه آماده رزم در خط مقدم جبهه صنعت حضور خواهد داشت و از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد بود .