حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
همزمان با سراسر كشور، کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همراه با سايراقشار مردم گیلان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومي شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، هم زمان با روز سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهاني، مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با تجمع در ميدان شهدای ذهاب رشت ، همگام با ساير اقشار مردم گیلان با سردادن شعار «مرگ بر آمريكا » و «مرگ بر اسرائيل »خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند .

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن گرامی داشت این روز بیان داشت : اقشار مختلف مردم استان گیلان در تجمع یوم الله ۱۳ آبان حضوری پرشوری داشتند.

وی افزود : مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران عزیز به ویژه گیلانیان عزیز در اين راهپيمايي بار ديگر با آرمان هاي معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و شهداي سرافراز و رهبر حكيم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي هم پيمان شدند و حماسه اي ديگر آفريدند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، دوشادوش همه مردم استان اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند امسال نیز همانند سال های قبل در مراسم ۱۳ آبان شرکت داشتند و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

وی افزود : ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز تمام مردم استان یکصدا با هم با شعار مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از سیاست های خصمانه دولتمردان آمریکا و هم پیمانانش اعلام کردند.

سعیدی کیا در پایان بیان داشت : مردم غیور استان گیلان بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه ، ولایتمداری و وفاداری خود به آرمان های امام راحل، نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را ثابت کردند و نشان دادند تا آخر ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.