حضور مدیر کل بهزیستی گیلان در بنیاد نیکوکاری فرشته ها 
حضور مدیر کل بهزیستی گیلان در بنیاد نیکوکاری فرشته ها 
پیرو نشست برگزار شده در تاریخ بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ در بهزیستی استان گیلان، صبح روز بیست و ششم فروردین ماه جناب آقای سیدمهدی خدمت بین دانا، مدیر کل بهزیستی گیلان، با معیت هیئت همراه و معتمدین استان با حضور در بنیاد نیکوکاری فرشته ها به بررسی و آشنایی بیشتر با ظرفیت های این بنیاد پرداختند. 

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی بنیاد نیکوکاری فرشته ها؛ مدیر کل بهزیستی گیلان با حضور در بنیاد نیکوکاری فرشته ها از واحد های مختلف این بنیاد شامل واحد حمایتی، واحد مشارکت های مردمی، واحد اداری و مالی، انبار و اتاق بازی کودکان بازدید به عمل آورد تا ضمن بررسی ظرفیت های موجود، شرایط لازم جهت مشارکت دو مجموعه فراهم گردد.

در ادامه نحوه کمک رسانی به پرونده های تحت پوشش بنیاد نیکوکاری فرشته ها، از شناسایی و نیازسنجی تا حمایت و درمان، برای مدیر کل بهزیستی گیلان تشریح شد.

لازم به توضیح است که بنیاد نیکوکاری فرشته ها اولین و بزرگترین خیریه رسمی کشوری به شماره ثبت ۴۰۹۷۰ و

شماره مجوز ۹۰۰/۹۵/۱۶۸۹۴۸ از سازمان بهزیستی کشور است،

که با هدف خدمت رسانی به اقشار نیازمند بویژه کودکان بیمار و کم توان در زمینه های درمان، اسکان و نگهداری فعالیت می کند. این بنیاد از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در استان گیلان آغاز نمود و مسئولیتش را نسبت به حمایت از جامعه هدف در سرتاسر استان گیلان ایفا می نماید.