حضور مدیرعامل، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر در رزمایش بزرگ بسیجیان در مصلی رشت
حضور مدیرعامل، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر در رزمایش بزرگ بسیجیان در مصلی رشت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان گیلان؛

گیرا آنلاین-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بسیج یک روز برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مقابله با جنگ نرم، یک روز برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، یک روز برای تأمین امنیت پایدار در جامعه و یک روز برای کمک به مردم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی وارد عرصه می‌شود.

 پیش از ظهر روز جاری، مدیرعامل، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان همگام با سایر بسیجیان دستگاه های اجرایی و بسیج اقشار در رزمایش بزرگ بسیجیان استان که در مصلی رشت برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به حضور کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر گیلان در این مراسم گفت: بسیج یک نیروی مردمی و خودجوش است که با آگاهی، بصیرت و بدون تعلق خاطر به مادیات و فقط برای رضای خدا پای در عرصه جهاد می‌گذارد.

غلامی افزود: بسیج یک روز برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مقابله با جنگ نرم، یک روز برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، یک روز برای تأمین امنیت پایدار در جامعه و یک روز برای کمک به مردم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی وارد عرصه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه سال جاری به شعار «بسیج، پاره تن مردم» مزین شده است، اظهار داشت: هفته بسیج را به تمامی بسیجیان مخلص، به ویژه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و مردم فهیم و ولایت مدار استان و بسیجیان جمعیت هلال احمر گیلان تبریک عرض می نمایم.