حضور فعال اكیپ های عملیاتی توزیع برق استان جهت رفع خاموشی های موردی
حضور فعال اكیپ های عملیاتی توزیع برق استان جهت رفع خاموشی های موردی
توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین– مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از پایداری شبکه های توزیع برق استان گیلان علیرغم بارش برف و وزش باد شدید خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:  سامانه بارشی از روز دوشنبه ۲۷ دی ماه سال جاری بسیاری از نقاط استان را سفیدپوش کرد و در تعدادی از شهرستان های استان گیلان به تناوب شاهد بارش برف، وزش باد شدید و سرمای هوا بودیم

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در همین راستا گفت : میزان ارتفاع برف در برخی از مناطق استان بیش از یک متر گزارش شده است .

هنرمند ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم شریف استان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و اعلام آماده باش قبلی در سطح شرکت، بیش از ۱۸۵ اکیپ عملیاتی درکل استان برای رفع ناپایداری های احتمالی دراثر بارش برف، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: بر اثر شدت وزش باد و حجم بارش برف در مناطق محدودی شاهد خاموشی های موردی بودیم که با حضور موثر و به موقع کارکنان این شرکت در اسرع وقت ، مشکلات و خاموشی های حادث شده برطرف شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت برقدار کردن مشترکین، در گام اول با استفاده از ظرفیت های عملیاتی نسبت به رفع خاموشی ها اقدام شد و در مراحل بعدی، نظر به اهمیت جبران خسارات وارده و پس از برآوردهای نهایی حجم ریالی خسارت ها اعلام خواهد شد.

هنرمند تاکید کرد: طرح جهادی افزایش تاب آوری با شناسائی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود خطوط فشارمتوسط در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ با جدیت در حال اجرا است .

مدیرعامل توزیع برق گیلان در همین راستا تصریح کرد: این طرح با محوریت ترمیم و بهسازی نقاط آسیب دیده شبکه به جا مانده از سالیان قبل و در سال جاری با محوریت افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه به اجراء درآمده است.

وی افزود: از ابتدای سال گذشته تا کنون با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان بیش از ۹۳۹ مرحله طرح  جهادی افزایش تاب آوری در سطح استان اجرا شده و حدود ۲۰۰ فیدر و ۲هزار کیلومتر شبکه مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: عمده خاموشی های حادث شده با تلاش اکیپ های عملیاتی برطرف شده است و خاموشی های موردی موجود نیز با حضور موثر نیروها در کوتاه ترین زمان رفع خواهد شد.

محمد اسماعیل هنرمند تصریح کرد: در هر شرایط مجموعه کارکنان این شرکت خدمتگزار مردم بوده و با همه توان جهت رفع مشکلات احتمالی در شبکه های توزیع برق آماده خدمت رسانی خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یادآور شد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشی ها  محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  کافه بازار بانصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای آن  استفاده کنند.