حضور اكیپ های عملیاتی توزیع برق استان برای رفع خاموشی های ناشی از وزش باد شدید
حضور اكیپ های عملیاتی توزیع برق استان برای رفع خاموشی های ناشی از وزش باد شدید
تغییر شرایط جوی و وزش باد شدید که از بعدازظهر دوشنبه 29 آذر سالجاری در استان آغاز شد، قسمتی از مناطق شهری و روستایی گیلان را در بر گرفت و خاموشی های موردی مشترکین را در شهرستانهای رضوانشهر و تالش به دنبال داشت.

گیرا آنلاین-محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم شریف استان اظهار داشت: باتوجه به سرعت باد که در بعضی از مناطق به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسید، عمده آسیب های وارده به شبکه ناشی از سقوط درختان بر روی شبکه های برق و همچنین پرت شدن اشياء خارج از حريم مانند آنتن های سقفی و… روی شبکه ها و تاسیسات توزیع برق گیلان و به طبع آن پارگی سیم ها و قطع برق می باشد.

هنرمند گفت: با این حال نیروهای خدوم شرکت توزیع برق استان در قالب ۱۸۰ اکیپ عملیاتی در امورها و ادارات تابعه، تمام وقت در محل کار و اتفاقات حضور داشتند تا خاموشی های ناخواسته را رفع و در کمترین زمان ممکن با انجام اقدامات فوری کلیه مشترکین را برقدار کنند .

وی خاطرنشان کرد: عمده خاموشی های حادث شده با تلاش اکیپ های عملیاتی برطرف شده است و خاموشی های موردی موجود نیز با حضور موثر نیروها در کوتاه ترین زمان رفع خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: با توجه به اهمیت برقدار کردن مشترکین، در گام اول با استفاده از ظرفیت های عملیاتی نسبت به رفع خاموشی ها اقدام شد و در مراحل بعدی، نظر به اهمیت جبران خسارات وارده و پس از برآوردهای نهایی حجم ریالی خسارت ها اعلام خواهد شد.

محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشی ها  محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  کافه بازار بانصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای آن  استفاده کنند.