حذف عوارض مکان های عام المنفعه / افزایش اعتبار آسایشگاه معلولین در بودجه شهرداری رشت
حذف عوارض مکان های عام المنفعه / افزایش اعتبار آسایشگاه معلولین در بودجه شهرداری رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده معتقدم عوارض مربوط به مکان های عام المنفعه که با درآمد و کمکهای مردمی اداره می شوند باید حذف شود.

 محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در بازدید از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اظهار کرد: تمامی اعضای شورا در این بازدید حضور پیدا کرده اند و این نشانه ارادت قلبی و حمایت شورانشینان از این مجموعه است.

وی با عذرخواهی بابت تاخیر حضور اعضای شورای ششم رشت در انجام بازدید از آسایشگاه معلولین و سالمندان افزود: شورای ششم رشت حدود سه ماه است که فعالیتش را آغاز کرده و به واسطه حجم مشکلات حوزه مدیریت شهری تا کنون توفیق حضور منتخبین مردم رشت در شورای ششم در این مکان مهیا نشده بود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه باید نسبت به سالم سازی ، تجهیز امکانات و بهبود شرایط زیست در چنین اماکنی اقدام شود گفت: تامین امکانات و ارائه خدمات مناسب به افرادی که بنا به هر دلیلی در این مکان سکونت دارند جزو وظایف مسوولین و موجب رضایت پروردگار است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه شورای ششم رشت در راستای تسهیل ارائه خدمت رسانی توسط آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با این مجموعه همکاری لازم را انجام می دهد تصریح کرد: یکی از تقاضاهای آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در اختیار داشتن یک دستگاه اتوبوس به منظور انجام سفرهای زیارتی است که از این بابت اعلام می کنیم هر زمان که آسایشگاه نیاز خود را اعلام کند ، اتوبوس در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی به اعتبار اختصاص یافته از سوی مدیریت شهری به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اشاره کرد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ سی میلیون تومان به منظور حمایت و مساعدت با آسایشگاه از سوی مدیریت شهری رشت اختصاص پیدا کرده است و یقینا با توجه به حجم ارائه خدمات توسط این مجموعه ، این مبلغ نیازمند بازنگری در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رشت است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به حمایت هر چه بیشتر حوزه مدیریت شهری از آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت بیان کرد: گویا بابت نوسازی های انجام شده در این مجموعه عوارضی بر اساس قانون در نظر گرفته شده است و بنده معتقدم عوارض مکان های عام المنفعه که با کمک و درآمدهای مردم اداره می شوند باید حذف و یا کاهش پیدا کند و درباره عوارض مربوط به آسایشگاه معلولین نیز تلاش می کنیم که این عوارض را حذف و یا شرایط پرداخت آن را به صورت ویژه برای این مجموعه تسهیل کنیم.