حاجی پور ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک : وقتی اعضای شورا آبستراکسیون میکنند ، دیگر چه دلیلی وجود دارد که به جلسه شورا بیائیم ؟
حاجی پور ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک : وقتی اعضای شورا آبستراکسیون میکنند ، دیگر چه دلیلی وجود دارد که به جلسه شورا بیائیم ؟
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل شورای اسلامی شهر رشت -
گیرا آنلاین- اسماعیل حاجی پور در دویست و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر با اشاره به عدم حضور اعضای شورا در جلسه پاسخگویی شهردار، اظهار داشت: بنده قصد حضور در جلسه را نداشتم و تنها به احترام رئیس شورا به جلسه آمدم زیرا وقتی از شهردار سئوال میپرسیم و اعضای شورا آبستراکسیون میکنند ، دیگر چه دلیلی وجود دارد که به جلسه شورا بیائیم ؟
  رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورا اذعان داشت: بنده در خصوص اقدامات شهردار رشت به سازمان بازرسی و دادستانی اطلاع داده‌ام. میخواستم مشکلات را در خانه خودمان و داخل شورا حل نمائیم اما وقتی‌ حل نمیگردد ، مجبوریم کار را به بیرون از خانه بکشانیم.
  حاجی پور با اشاره به راه‌اندازی موقت آبنمای بوستان ملت، گفت: یک روز این آبنما را راه‌اندازی کردند و مبلغ کمی به پیمانکار داده‌اند و بعدش تعطیل شده است. ببینید آیا این آبنما فقط برای یک روز راه‌اندازی شده است یا خیر ؟
  عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت میدان تره‌بار رشت، بیان داشت: بارها به آقای شهردار گفته‌ایم که هیئت‌ مدیره باید شامل دو نفر از اعضای شورا باشد اما آقایان اصلاً ما را راه نمیدهند! در آنجا برای خودشان بانک ساخته‌اند، باسکول راه‌اندازی کرده‌اند و سودش را میبرند اما سر شهر و شهرداری بی‌کلاه مانده است. اینها همه حق‌ الناس است. دولت ۵۶ میلیارد تومان پول داده است و تا ۳۱ تیر برای بازآفرینی و پسماند فرصت داریم.
  وی افزود: زمینی که در شورای چهارم خریده شد و در شورای پنجم پول آن پرداخت شد ، همان زمین را در حریم رودخانه تخریب میکنند و سطح جدید در حریم آن رودخانه میسازند! آقای شهردار میرود و می‌گوید من ده موافق شورا را دارم و فقط یک نفر مخالف است. اما اینگونه نیست زیرا بنده مخالفین را میشناسم و بیش از یک نفر میباشند. چرا آقای شهردار، دیگر زمینهای شهرداری را برای این اقدام خیر پیشنهاد نکرد ؟
  حاجی پور در پایان بیان داشت : آنهایی که آبستراکسیون کردند باید بدانند که بیمه تکمیلی نیروهای شهرداری پرداخت نشده است. شهردار باید حرف تمام افراد را بشنود اما وقتی همکاری نمیکند، مجبوریم که به مراجع بالاتر نامه‌نگاری کنیم تا حداقل حرفمان را گفته باشیم.