جوانان مظهر امید در جامعه هستند / فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد ارزشمند و مقدس است
جوانان مظهر امید در جامعه هستند / فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد ارزشمند و مقدس است
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،

گیرا آنلاین-مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با سازمانهای مردم نهاد فعالیتهای آنها را ارزشمند و مقدس دانست .
 جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با دبیران سازمانهای مردم نهاد گیلان ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته جوان گفت : جوانان کشور ما سرآمد و مظهر امید و نشاط جامعه هستند . استان گیلان مهد ظرفیتها و استعدادهای فراوانی است . فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد ارزشمند ، مقدس و برگرفته از ارزشهای دینی است که با روحیه گذشت و فداکاری به هم نوعان خود کمک کرده و گره از مشکلات آنها باز می کنید .
آرمان گفت : ، جامعه ما جامعه جوانی به شما می رود که اکثر جوانان آن تحصیل‌کرده ، دانشگاهی و آماده ورود به عرصه های مختلفی اجرایی در کشور هستند، سازمانهای مردم ما باید در روستاها هم بدرخشند ، راز موفقیت استان و مجموعه ما همدلی ، ایثار و گذشت است و باید با نگاه خوب مشارکتهای اجتماعی را بالا ببریم .
وی در ادامه افزود : شما سازمانهای مردم نهاد با هدایت جوانان در مسیر درست و بی تفاوت نبودن نسبت به جوانان کار ارزشمندی انجام می دهید .
آرمان گفت : با توجه به ضرورت نقش آفرینی جوانان، رهبر انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم را صادر کردند ومخاطب اصلی آن را جوانان قرار دادند. در این بیانیه رهبری به ترسیم راه طی شده در چهل سال گذشته و افق‌هایی که در گام دوم انقلاب باید مدنظر باشد، پرداختند.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت : با توجه به اهمیت بیانیه رهبری و مخاطب قرار دادن جوانان و طرح نکات کلیدی در آن از جمله توجه به پیشرفت‌های کشور در چهل سال گذشته که مانع از ناامید شدن جامعه و جوانان است در حالی که دشمن به دنبال تزریق این مسئله به جامعه است و همچنین بیان اهدافی مثل لزوم تحقق عدالت اجتماعی، توجه به سبک زندگی ایرانی – اسلامی، رفع فقر و… که رهبری از جوانان دعوت کرده شانه‌های خود را زیر بار فشار تحقق این اهداف قرار بدهند. پرداختن به نقشی که جوانان تحصیلکرده در تحقق اهداف بیانیه گام دوم رهبری می‌توانند ایفا کنند، ضروری است.
فیروز عزت دوست سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان گیلان گفت : سازمانهای مردم نهاد گیلان جزو برترینها در سطح کشور هستند . در ایام شیوع ویروس کرونا سازمانهای مردم نهاد ورزش و جوانان گیلان جزو اولین گروهی بودند که فعالیت داوطلبانه خود را در زمینه پیشگیری از شیوع این ویروس و کمک به همشهریان انجام دادند که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنیم .
وی سمن ها را بازوان اجرایی دو لت دانست و گفت : با توجه به رویکرد جوان محوری دولت در تلاشیم که از همه سازمانهای مردم حمایت کنیم .
در پایان این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اهدای لوح تقدیر از سازمانهای مردم نهاد قدردانی کرد.