جوانان در میدان مبارزه با ویروس کرونا خوب درخشیدند
جوانان در میدان مبارزه با ویروس کرونا خوب درخشیدند
مدیرکل اوقاف گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری گیلان گفت: جوانان در میدان مبارزه با ویروس کرونا خوب درخشیدند.

گیرا آنلاین-حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری گیلان اظهار کرد: نقش جوانان در طول تاریخ اسلام و نیز انقلاب اسلامی بی بدیل و برجسته است.
وی گفت: امروز با توجه به تشکیل ستاد مردمی رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه جهت لبیک به ندای مقام معظم رهبری در استان به ریاست آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و حضور نماینده تام الاختیار استاندارکه انصافا تدبیرکردند و از موازی کاری که قطعا برای مسئولان مشکلاتی ایجاد می شد، جلوگیری کردند و این هماهنگی دو بزرگواری که در راس استان حضور دارند قابل تحسین است و حل مشکل مردم آسیب دیده همراه با وحدت کلمه را می رساند.
مدیرکل اوقاف گیلان در ادامه باتوجه به تشکیل کمیته های مختلف در این ستاد و مشخص کردن مسول برای آن کمیته ها و تقسیم وظایف اعلام کرد: در توزیع هدفمند و نظامند بین نیازمندان، جوانان عزیز دخیل هستند و بیشترین کار توزیع بسته های معیشتی بردوش این قشر فرهیخته و مخلص جامعه هست.
وی با تاکید بر اینکه جوانان در این میدان مبارزه با ویروس کرونا خوب درخشیدند، اذعان داشت: حتماً باید از ظرفیت این جوانان استفاده کرد و به نظرمی رسدکمیته ای تحت عنوان کمیته همت جوانانه و همدلی مومنانه با حضور جوانان و سمن های مردم نهاد درکنار بقیه کمیته های ستاد، تشکیل شود تا هم بسته های معیشتی را نظامندتر و هدفمندتر و عادلانه ترتوزیع و هم از موازی کاری جلوگیری شود.
استاندار محترم درخصوص پیشنهاد مدیرکل اوقاف گیلان ضمن تایید، دستور دادندکه هدف از برگزاری جلسه استفاده از ظرفیت جوانان و نیز عدم موازی کاری هست و حتما اینچنین خواهد بود و قرار نیست چیزی درکنار ستاد و موازی با آن صورت بگیرد.