جلسه ویژه نامگذاری معابر مناطق سه و چهار شهری رشت برگزار شد/ به روزرسانی سامانه جامع نامگذاری و مکاتبات با اداره پست تا پایان سال به طور کامل اجرایی شود
جلسه ویژه نامگذاری معابر مناطق سه و چهار شهری رشت برگزار شد/ به روزرسانی سامانه جامع نامگذاری و مکاتبات با اداره پست تا پایان سال به طور کامل اجرایی شود
.

گیرا آنلاین_ جلسه ویژه نامگذاری معابر سه و چهار شهرداری رشت با ریاست علیرضا تاج شهرستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت و با حضور اعضایی چون رئیس فن آوری و اطلاعات شهرداری( فاوا )، رئیس روابط عمومی، رؤسای نواحی سه گانه، نماینده معماری و شهرسازی شهرداری، معاونین خدمات شهر و دیگر مسئولان مرتبط برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگانی از اداره کل پست گیلان و سازمان بنیاد شهید استان نیز در آن حضور داشتند به ذکر نحوه به‌روز رسانی سامانه جامع و هماهنگی ها با اداره کل پست استان و سازمان بنیاد شهید تا پیش از پایان سال جاری پرداخته شد.

تاج شهرستانی در این جلسه با تاکید براینکه لازم است سامانه جامع به شکل روتین و در مدت زملنهای کوتاه به روز رسانی گردد گفت : تا مادام که نامگذاری های روی کاغذ در سامانه به روز رسانی نشود و مکاتبات با اداره کل پست به اتمام نرسد عملأ کار به انجام نرسیده و تسریع در این مراتب ،خواسته مشخص ما در این جلسه است.

نماینده فاوا نیز با ذکر اینکه در مراجعه به سامانه جامع در هر یک از مناطق سه و چهار با ۱۰۰۰ کوچه و در مجموع با ۲۰۰۰ کوچه بدون نام مواجهیـم گفت: این در حالی است که فرآیند نامگذاری بیشتر این معابر انجام شده و عمدتأ دارای پلاک نیز هستند اما هنوز در سامانه درج نشده اند.

وی گفت: دغدغه اصلی شناسایی معابر فاقد نام و انجام ممیزی های مرتبط است و لازم است رؤسای نواحی که همگی دارای دسترسی های لازم به سامانه هستند، به روزرسانی کامل سامانه را به شکل روزانه و تا پیش از پایان سال اجرایی کنند.

تاج شهرستانی در این جلسه با ذکر اینکه در صحن علنی شورا طبق عرف و شرح وظایف شورایی دو دغدغه مهم رؤسای نواحی که کمبود نیروهای انسانی و ارائه راهکار برای تامین امنیت شغلی ماموران سد معبر است را در میان خواهم گذاشت اعلام کرد: شناسایی معابر فاقد نام در مناطق پنج گانه هر بار و در جلسات متعددِ نامگذاری مورد تاکید ما بوده و متاسفانه در این ماهها هنوز بلاتکلیف و ناتمام است.

تاج شهرستانی با تایید اینکه شهرداری در نواحی سه گانه مناطق به نیروهای انسانی تکمیلی احتیاج دارد توصیه کرد برگزاری حداقل دو جلسه ویژه نامگذاری معابر فاقد نام در دستور کار قرار گیرد تا بتوان پیش از پایان سال جاری سامانه جامع را به شکل کامل به روزرسانی نمود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی در پایان اهمیت و تاثیر وجدان کاری پرسنل شهرداری در پیشبرد امور را خاطر نشان کرد و گفت: اصل این است که هر یک از ما در هر منصب و جایگاه که هستیم شرح وظایف و بهره وری شغلی خویش در نظر داشته و کار خود تا حد امکان بدون نقص و به تمامی به جای آوریـم تا بتوانیم در یک مجموعه بزرگ و هدفمند با نام مدیریت شهر رشت همچون حلقه های یک زنجیره یکدیگر را همراهی کنیـم که این زنجیره از هر نقطه منفک و رها شود، عملکرد مثبت کل مجموعه را مختل خواهد ساخت.