جلسه مدیران صنعت آب و برق گیلان با مدیرکل صدا و سیمای استان
جلسه مدیران صنعت آب و برق گیلان با مدیرکل صدا و سیمای استان
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛

گیرا آنلاین- در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گیلان با مدیرکل صدا و سیمای استان، ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و برق و آموزش عمومی در این بخش مورد تاکید قرار گرفت.

 رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق گیلان در این جلسه با اشاره به تفاهم نامه همکاری وزیر نیرو و رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص فرهنگ سازی و آموزش مردم در حوزه مدیریت مصرف آب و برق گفت: با توجه به افزایش دما، گرمای هوا و افزایش مصرف آب و برق، صدا و سیمای استان جهت تبیین این شرایط و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

سید محسن حسینی با تاکید بر اینکه آموزش مردم باید مورد توجه صدا و سیما قرار گیرد، افزود: با توجه به ماهیت شرکت های آب و برق بعنوان دستگاه های خدمات رسان و حجم گسترده فعالیت هایی که انجام می شود، می طلبد با تعامل و همکاری دوسویه این شرکت ها با صدا و سیما بتوانیم تابستان امسال را با چالش ها و تنش کمتری در حوزه آب و برق پشت سر بگذاریم.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با شرکت های آب و برق استان در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی گفت: رسانه ملی همواره کنار دستگاه های اجرایی بوده و هست و برنامه های مختلفی را جهت آموزش مردم در بخش های مختلف به ویژه مدیریت مصرف آب و برق خواهیم داشت.

محمد باقر باقرزاده با اشاره به اینکه صدا و سیما مشکلات مردم را منعکس و از مسئولان مطالبه گری می کند، افزود: مدیران نیز به این مطالبات پاسخ داده و تعاملی دوسویه با صدا و سیما داشته باشند.