جلسه كمیته تخصصی خدمات مشتركین با حضور اعضاء برگزار شد
جلسه كمیته تخصصی خدمات مشتركین با حضور اعضاء برگزار شد
روابط عمومی توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین-جلسه کمیته تخصصی خدمات مشترکین با حضور محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان و اعضاء کمیته بمنظور بررسی مسائل مهم این حوزه کاری برگزار شد.

در این جلسه هنرمند ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه مامورین تشخیص خاطرنشان کرد: مامورین تشخیص نقش بسیار مهمی در عملکرد کلی شرکت دارند و استفاده از ظرفیت این نیروهای پرتلاش درکنار نظارت دقیق بر عملکرد آنان نتایج مثبتی برای اهداف تعیین شده توزیع برق گیلان درپی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: قرائت ها از سوی مامورین تشخیص بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد و باید از ظرفیت این نیروها در مباحث مهمی همچون وصول مطالبات، گزارش انشعابات غیرمجاز و گزارش مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به بهترین شکل استفاده شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: براساس دستورالعمل شرکت توانیر ضروری است مشترکین صنعتی بالای ۵ مگاوات و مشترکین مشمول بند(ز) از بورس، انرژی مورد نیاز خود را خریداری کنند و امورهای توزیع برق آمادگی لازم برای پاسخگویی در این زمینه را داشته باشند.

همچنین جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین در این جلسه اظهارداشت: شرکت توانیر مصوب کرده است که تمامی مشترکین صنعتی و کشاورزی طی دوهفته در سامانه اطلاعات انرژی مجوزهای خود را صحت سنجی و به روزآوری کنند و لازم است امورهای توزیع برق استان پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: بیمه لوازم خانگی مشترکین در دی ماه سالجاری از سوی شرکت توانیر به شرکت توزیع برق گیلان ابلاغ شده است و شرکت بیمه گذار درحال بررسی مدارک ارسالی این شرکت می باشد.

گفتنی است در این جلسه مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین حضور داشت و گزارشی از بازدیدهای میدانی و عملکرد ادارات فروش و خدمات مشترکین امورها و ادارات اجرایی کل استان، همچنین محورهای جلسه ارائه شد.