جلسه بررسی و موانع و مشکلات پروژه های شهرستان شفت
جلسه بررسی و موانع و مشکلات پروژه های شهرستان شفت
جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه های شهرستان شفت با حضور نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی ، معاونت عمرانی استاندار ، فرماندار فومن ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، جلسه بررسی و مشکلات پروژه های شهرستان شفت با حضور عباس صابر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ، ابراهیم چراغی فرماندار شفت ، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن ، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات میرزای شفتی برگزار گردید.
ابراهیم چراغی فرماندار شفت در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیران استانی در شهرستان ، گفت ؛ در حال حاضر اعتبارات شهرستان مشخص شده است و از این پس فقط باید پیگیر پروژه‌های در حال اجرا باشیم ، لذا از همه مسئولین استانی و شهرستانی می‌خواهم که پیگیری کارها را در اولویت امور قرار دهند تا پروژه‌ای متوقف نشود.
وی همچنین قطعی تلفن ثابت و همراه را یک مشکل اساسی خواند و گفت ؛ در سال گذشته تعدادی از دانش آموزان شهرستان به شبکه شاد وصل نشدند و امیدوارم مشکلات تلفن و اینترنت شهرستان ویژه دیده شود.
ابراهیم چراغی اظهار کرد: متاسفانه عدم ثبات قیمت در بازار مشکلاتی را برای اجرای پروژه‌ها در پی داشته و باعث ایجاد مشکلاتی برای دستگاه‌های اجرایی شده است.
در ادامه جلسه بهروزی فر نماینده محترم مردم شهرستان های فومن و شفت خواستار شد: تا دولت با نگاه ویژه به شهرستان توجه کند زیرا شهرستان شفت جز شهرستان کم برخوردار کشور و اولین شهرستان کمتر توسعه یافته استان گیلان است.
فرزاد توکلی ادامه داد: ضعف آنتن دهی تلفن همراه و سرعت پایین اینترنت در برخی از مناطق روستایی به این خاطر بوده که این روستاها در پوشش تعهد هیچ کدام از اپراتورهای تلفن همراه نبوده ، در صورتی که تعداد زیادی سایت آماده احداث داریم که به علت ممانعت مردمی قابل اجرا نبوده و به همین منظور نمی توان انتظار داشت که در تمامی نقاط وضعیت مناسب باشد.
در ادامه علیرضا پارسایی مدیریت مخابرات منطقه نیز گزارشی از شاخص های ارتباطی، پروژه های توسعه شبکه تلفن ثابت و اینترنت ، برنامه های در دست اجرا از جمله گزارش پروژه فاز ۸ ارتباطات سیار و نقاط مربوط به آن ، اجرای طرح فیبر نوری (FTTH) جهت مشترکین خانگی و تجاری برای استفاده اینترنت پرسرعت و اقدامات انجام شده پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی توسعه شبکه ارائه نمود.