جلد دوم کتاب خاطرات ایثارگران شرکت گاز استان گیلان رونمایی شد
جلد دوم کتاب خاطرات ایثارگران شرکت گاز استان گیلان رونمایی شد
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، طی مراسمی با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز، از جلد دوم کتاب خاطرات ایثارگران شرکت گاز استان گیلان رونمایی شد.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب خاطرات ایثارگران این شرکت گفت: وظیفه همه ما است تا با تجلیل و تکریم از رشادت ها و ازخودگذشتگی های صورت گرفته توسط ایثارگران دلاور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران تالیف کتاب ایثارگران، گفت: وظیفه شرکت گاز به عنوان یک مجموعه تخصصی و فنی، گازرسانی به مردم است با این وجود این شرکت به عنوان بخشی از جامعه در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی نسبت به چاپ کتاب ایثارگران اقدام نمود.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد پرسنل شرکت گاز استان گیلان از ایثارگران جنگ تحمیلی هستند، اظهار داشت: بحمدالله با خدمت رسانی شایسته همه پرسنل شرکت گاز بویژه ایثارگران پرتلاش، توانسته ایم پایداری جریان گاز استان را تضمین کنیم که این مهم موجبات رضایتمندی مردم عزیز را فراهم کرده است.

در ادامه این مراسم محمدرضا بینش برهمند مولف کتاب خاطرات ایثارگران شرکت گاز استان گیلان از پیشگام شدن شرکت گاز برای ثبت تاریخ ایثار و همکاری شایسته مدیریت و واحدهای مربوطه برای تهیه این اثر ارزشمند تشکر و قدردانی کرد.

وی با مهم برشمردن الگوپذیری همه مردم و مسئولین از ایثارگران گفت: ایثارگران به گردن همه مردم ایران حق دارند و ثبت جانفشانی های این دلاوران می تواند به اشاعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه کمک شایانی نماید.

همچنین در این مراسم حسین بهمنش مدرس دانشگاه و سجاد ستوده مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان درخصوص اهمیت توجه به بسیج و موضوع ایثارگری و هچنین راه های مقابله با توطئه های دشمنان مطالبی را بیان کردند.

در پایان این مراسم از ایثارگران و بسیجیان فعال شرکت گاز استان گیلان با حضور سرهنگ رضا رنجبر رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اهدای الواح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.