پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Thursday, 2 May , 2024
پ
  • شناسه : 16361
  • 28 اسفند 1400 - 16:03
  • ارسال توسط :
 همزمان با عید سعید نیمه شعبان

جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان در رشت برگزار شد

جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان در رشت برگزار شد
جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان در رشت برگزار شد
.
گیرا آنلاین_ جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزش های رزمی گیلان ، در سالن همایش های هتل کادوس رشت برگزار شد . در این ضیافت از مدال آوران ، مربیان و پیشکسوتان رزمي گیلان با حضور جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان و سرهنگ زاد اکبری معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان تقدیر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزشی گیلان : برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیازمند ، اتحاد ، همدلی و همفکری هستیم

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن های ورزش‌های رزمي گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت : امنیت و آرامشی که هم اکنون داریم مرهون جانفشانی های شهدا و ایثارگران است و همواره باید یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شرایط ورزش گیلان مطرح کرد : برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیازمند اتحاد ، همدلی و همفکری هستیم و همگی باید تلاش کنیم تا با انسجام ورزش استان را ارتقاء دهیم .

وی با بیان اینکه باید از پرداختن به حاشیه ها در ورزش استان اجتناب کرد ،گفت : به روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و روسای هیات های ورزشی تاکید می کنم که اجازه ندهند که حاشیه بر ورزش و حوزه فعالیت آنها حاکم شود و اگر برنامه ریزی ها را اصل و اساس قرار ندهیم نمی توانیم به توفیقی برسیم و باید ورزش استان گیلان را به جایگاهی که مد نظر است ارتقاء بخشیم.

آرمان خاطر نشان کرد: گیلان مهد استعدادهای فراوانی است اگر چه در بحث زیر ساخت ها محدودیت ها و کمبودهایی داریم اما استان گیلان استعدادهای فراوانی در ورزش در روستاها و شهرهای مختلف استان دارد و اگر تمرکز فعالیت هایمان در رشته های مختلف برای کشف استعدادها در سنین نوجوانان و جوانان باشد ،حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی گفت : باید تمرکز بر آموزش های رده های سنی پایه قرار گیرد و اگر از آنها غفلت کنیم به شکوفایی در ورزش آینده استان نخواهیم رسید.

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمي گیلان؛هدف ما ارتقای جایگاه ورزش های رزمی گیلان و افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین ورزشی است

مسعود علیپور رئیس هیات انجمن های ورزش‌های رزمي گیلان در ضیافت پایان سال این هیات عنوان کرد : هدف ما ارتقای جایگاه ورزش های رزمي استان در سطح کشور و افتخار آفرینی ورزشکاران در میادین ملی و بین المللی است.

مسعود علیپور رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمي گیلان در مراسم جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال این هیات که در سالن همایش های هتل کادوس رشت برگزار شد ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو اظهار داشت : این افتخار را داشتم که با حسن اعتماد بزرگواران در هیات انجمن های ورزشی گیلان به سمت ریاست این هیات انتخاب شدم و خداوند را شاکرم که در طی مدت کوتاهی که سکاندار این هیات هستم ، توانستم تعامل و همدلی خوبی با بزرگان ورزش های رزمی استان برقرار کنم.

وی با بیان اینکه هیات انجمن ورزش‌های رزمي استان دارای زیر مجموعه وسیعی از ورزشکاران ،مربیان و داوران رشته های مختلف رزمي است ، گفت : خانواده بزرگ ورزش های رزمي گیلان همواره در میادین مختلف خوش درخشیده اند و نام گیلان را ماندگار کرده اند و باید برای موفقیت های بیشتر در ورزش‌های رزمي گیلان گام های مؤثرتری برداشت.

علیپور ادامه داد : در سالی که گذشت در هیات ورزش‌های رزمي گیلان آنچه که در وسع ما بود دریغ نکردیم و تلاش نمودیم که حامی خوبی برای فعالیت های ورزشی عزیزان باشیم اگر چه ممکن است کمی و کاستی هایی بوده باشد و شاید برخی از سلایق را نتوانستیم آنچنان که باید پاسخگو باشیم اما انشاالله در سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی مدون و بهره گیری از حمایت های بیشتر بتوانیم سطح و جایگاه ورزش های رزمي گیلان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم در سال آتی اتفاقات خوبی برای ارتقای پرچم گیلان در میادین ورزشی چه در سطح ملی و چه بین المللی رقم بخورد.

لازم بذکر است در آیین مذکور ، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ، سرهنگ زاد اکبری معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان ، سرهنگ اصلاحی رئیس بسیج ورزشکاران گیلان ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، از مربیان ،مدال آوران و جمعی از پیشکسوتان ورزش های رزمي استان با اهدای لوح تقدیر ، هدیه و پذیرایی شام تجلیل شد.

عکس : ابوالفضل شانه چیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری  13 اردیبهشت 1403
معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو 1403 خبر داد:

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری 

.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت :برگزاری مراسم روز کارگر برای کارگران خدوم شهرداری رشت 13 اردیبهشت 1403
اخبار گیلان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت :برگزاری مراسم روز کارگر برای کارگران خدوم شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: به مناسبت روز کارگر مراسمی در خور شان کارگران خدوم و پرتلاش شهرداری رشت برگزار شود.

حضور مدیر کل اموال تملیکی استان گیلان در جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات استان گیلان 13 اردیبهشت 1403
اخبار گیلان

حضور مدیر کل اموال تملیکی استان گیلان در جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات استان گیلان

.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.