جشنواره ورزشی كاركنان با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و حفظ محیط زیست
جشنواره ورزشی كاركنان با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و حفظ محیط زیست
طی هماهنگی بعمل آمده از سوی هیئت ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) و بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق جشنواره ورزشی پیاده روی، دومیدانی، دارت و دوچرخه سواری در پارک جنگلی سراوان برگزار شد.

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در جمع شرکت کنندگان این جشنواره گفت :
هر جا که ایثار و توکل به خدا و توجه به آموزه های دینی و اتکاء به خود باوری وجود داشته باشد ، عرصه پیروزی است و نمونه آن حماسه فتح خرمشهر می باشد.
وی افزود: فتح خرمشهر یک روز تاریخی و به یاد ماندنی می باشد و آزاد سازی خرمشهر میوه و ثمره توکل و تاسی از روش انبیاء و اولیای الهی است و روز هایی مانند سوم خرداد می توانند یک کارگاه آموزشی در جهت تقویت روحیه جوانمردی و ایثار و مقاومت باشند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تاکید بر اهمیت برنامه های فرهنگی و ورزشی در روحیه و عملکرد کارکنان گفت: وظیفه همه ما این است از تمام ساز و کارهای موجود برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق استفاده کنیم و سفیر اطلاع رسانی و آگاه سازی در مبحث مصرف بهینه انرژی برق باشیم.
گفتنی است در این جشنواره قائم مقام اجرائی در امور شهرستانها، معاونین، مدیران و جمع کثیری از همکاران حضور داشتند و در پایان به نفرات برتر و همچنین به قید قرعه به نفرات حاضر به رسم یادبود هدایایی اهداء شد.