جشنواره «رفیق خوشبخت ما» با رویکرد تبیین مکتب سلیمانی برگزار می‌شو‌د
جشنواره «رفیق خوشبخت ما» با رویکرد تبیین مکتب سلیمانی برگزار می‌شو‌د
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و تبیین مبانی فکری و بررسی سبک زندگی سردار دلها شهید قاسم سلیمانی توسط جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت ویژه دستگاه‌های اجرایی، جمعیت هلال احمر نیز ماموریت دارد، تا با اجرای برنامه های غنی، تحول آفرین و کارآمد موجب گسترش چتر گفتمانی انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مومن، دانا، پرانگیزه و توانمند شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آشنایی جوانان با ویژگی ها و منش سردار دلها اقدام به برگزاری دومین جشنواره ملی «فیق خوشبخت ما» با رویکرد فرهنگی، هنری، ادبی و تبیین مبانی فکری و بررسی سبک زندگی سردار دلها شهید قاسم سلیمانی نموده است.

غلامی افزود: جمعیت هلال احمر در نظر دارد که امسال نیز با همت اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده در شبکه تسهیلگران تخصصی ماه نگار، رویداد دوم این طرح ملی را برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه به خصوص نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی سردار دل‌ها در ابعاد مرتبط با اهداف و شعارهای جمعیت هلال احمر و در موضوع خدمت داوطلبانه، مسئولیت‌پذیری مردمدارانه و اخلاق‌مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج، توان انسانیت برای کرامت انسانی» در سطح استان اجرا نماید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تطبیق فعالیت های هلال احمر با مکتب حاج قاسم و تبیین آن برای نسل جوان را از اهداف مهم برگزاری دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» برشمرد و افزود: این جشنواره شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ همزمان با ایام شهادت حضرت امام هادی (علیه السلام) آغاز می‌شود و مهلت دریافت آثار به دبیرخانه جشنواره تا چهاردهم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با ارتحال حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است.

سیاوش غلامی خاطرنشان کرد: امید است شاهد تلاش دست جمعی و همت خالصانه همه عزیزان در جمعیت هلال احمر در این طرح بوده و بتوانیم با یاری خدا و همکاری یکدیگر نقش آفرینی موثر در تحقق و ترویج حداکثری مکتب سلیمانی از منظر ارزش‌های مربوط به جمعیت هلال احمر داشته باشیم.